O hipermarketowym (tanim) chlebie

1. Data: 2008-08-22 15:59:25

Temat: O hipermarketowym (tanim) chlebie
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"...Czy sok z winogron wymieszany ze spirytusem to wino? Tak samo
chleb z supermarketu wcale nie jest chlebem. Oni tam biorą gotową
mrożoną masę, dodają drożdży, by ciasto urosło, i pieką. To ładnie
pachnie, ładnie wygląda. Ale na drugi dzień kruszy się, psuje,
szybko pleśnieje i jest niezdrowe. Tak naprawdę to jedno wielkie
oszustwo!..."

http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,5617157,Chleb_go
rszy_wypiera_lepszy.html

j.

--
*** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

2. Data: 2008-08-22 18:18:16

Temat: Re: O hipermarketowym (tanim) chlebie
Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszek napisal

> [...]
> pachnie, ładnie wygląda. Ale na drugi dzień kruszy się, psuje,
> szybko pleśnieje i jest niezdrowe. Tak naprawdę to jedno wielkie

Tak to jest jak sie ludzi traktuje jak bydło
a bydło jak ludzi!
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

3. Data: 2008-08-23 11:12:09

Od: "MagdalenaST" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

".ana" <d...@a...pl> wrote in message
> Januszek napisal
>
> a bydło jak ludzi!

Mowiac "bydlo" masz na mysli zwierzeta, czy ludzi bydlaków?

4. Data: 2008-08-24 18:25:18

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisala

> Mowiac "bydlo" masz na mysli zwierzeta, czy ludzi bydlaków?

... jak bydlaki traktują ludzi jak zwierzęta,
a zwierzęta jak ludzi.
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

5. Data: 2008-08-26 10:29:58

Od: "tomek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".ana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Magdalena napisala

> ... jak bydlaki traktują ludzi jak zwierzęta,
> a zwierzęta jak ludzi.
> .ana
>
> --
> Nie widać lasu spoza drzew.

Oj ludzie ludzie ja 10 lat jestem technologiem po roznych zakladach kiedys
napisze książke pt co jemy
i to bedzie wiekszy besceller niz "harry poter"

Co z tego że lekarze nas lecza ze jest postep medycyny jak
my w jedzeniu jemy wiecej hormonów i antybiotykow niz
w niejednym szpitalu ciezko chorzy .

Najbardziej mnie szmieszy do łez ta kobieta co na reklamie mowi jakie to ona
je zdrowe jogurty ze zdrowymi owocami hehe - żebyś ty kobieto wiedziala co
jesz

6. Data: 2008-08-26 10:47:52

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał(a):

> Najbardziej mnie szmieszy do łez ta kobieta co na reklamie mowi jakie
> to ona je zdrowe jogurty ze zdrowymi owocami hehe - żebyś ty kobieto
> wiedziala co jesz.

Rozwin prosze bo jestem strasznie ciekawy co tak naprawde znajduje sie w
tych "zdrowych" jogurtach.

j.

7. Data: 2008-08-26 11:11:05

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Co z tego że lekarze nas lecza ze jest postep medycyny jak
> my w jedzeniu jemy wiecej hormonów i antybiotykow niz

Powiedz mi DLACZEGO producentom się na to pozwala? Czy nie można im tego
zabronić?
(wiem, głupie pytania, ale chodzi mi o rozwinięcie tego tematu).

> Najbardziej mnie szmieszy do łez ta kobieta co na reklamie mowi jakie to
> ona je zdrowe jogurty ze zdrowymi owocami hehe - żebyś ty kobieto
> wiedziala co jesz

A jeszcze bardziej jest śmieszne, że być może ta kobieta w rzeczywistości
wcale nie jada jogurtów, bo np. ich nie lubi i być może śmieje się z
radości, że na tej reklamie sporo zarobiła... 8)

Eh... wszystko jest względne :)

Krystyna
--
Z opisów wypadków drogowych w protokołach zgłoszeniowych PZU S.A.:
Jechałem do lekarza z chorym kręgosłupem, kiedy wypadł mi dysk,

8. Data: 2008-08-27 06:46:49

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wcale nie jada jogurtów, bo np. ich nie lubi i być może śmieje się z radości,

Zwykła śmietana potrafi w lodówce stać miesiąc i nic się z nią nie dzieje.
Albo lody z okresem trwałości cały rok. Ile tam musi być cudownego
proszku, który robi tyle wygody handlowcom. Stawiasz towar na półkę
i o nim zapominasz. Prędzej się zakurzy niż zepsuje.
A nasze zdrowie nie ma tu nic do rzeczy.
Zresztą na chorobie zarabiają inni. Na śmierci też. I wszystko się jakoś obraca.
jangr

9. Data: 2008-08-27 11:36:18

Od: "MagdalenaST" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

".ana" <d...@a...pl> wrote in message
> ... jak bydlaki traktują ludzi jak zwierzęta,
> a zwierzęta jak ludzi.
> .ana

A gdziie sie tak po ludzku traktuje zwierzeta? Na fermach, w ubojniach?
Rzeczywiscie dieta optymalna robi ludziom w mozgach dziwne rzeczy...

Magda

10. Data: 2008-08-27 12:30:32

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdalenaST" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> A gdziie sie tak po ludzku traktuje zwierzeta? Na fermach, w ubojniach?
> Rzeczywiscie dieta optymalna robi ludziom w mozgach dziwne rzeczy...
> Magda

A w czym jest rzecz?

jak zarabiac dobra kase
dieta kwacha i tluszcz doprowadza i do wylewu , zawalu ,raka
jak zarabiac dobra kase
dieta kwacha i tluszcz doprowadza i do wylewu , zawalu ,raka
Warzywa konserwowane a cholesterol.