dieta kwacha i tluszcz doprowadza i do wylewu , zawalu ,raka

1. Data: 2008-08-20 10:57:25

Temat: dieta kwacha i tluszcz doprowadza i do wylewu , zawalu ,raka
Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

i do miazdzycy a jak widac opymalnie otluszczony rozum maja juz optymalni
tutaj sprzedajacy swoje kretynskie teorie .Oraz do schudniecia portfela
Niektorzy z tego zyja sprzedajac grubaskom ze slaba wola ta zabojcza
diete.Czesc nie potrafi zrezygnowac z tlustego jedzenia i obzerania sie
oraz zmusic sie do regularnego ruchu i gdy maja ptasi rozumek zaczynaj
ta chora diete i skracaja sobie zycie.
Warto poczytac powazna prase zachodnia to nie znajdziecie nic dobrego na
temat tej diety kwasniewkiego (atkinsona) i przestrzegajaca przed ta dieta
Za poczatkowe szybsze schudniecie placi sie wysoka cene czyli swoim
zdrowiem.

jak ktos zna niemeicki nie sobie poczyta np. w FOCUS
http://www.focus.de/gesundheit/ernaehrung/abnehmen/d
iaetencheck/schlemmen-statt-mass-halten_aid_7263.htm
lub wikipedia
http://de.wikipedia.org/wiki/Atkins-Di%C3%A4t

.Takich powaznych publikacji jets masa mozna sie dziwic jak ktos moze byc
tak glupi i wierzyc w cos innego.
Chyba ze ktos tylko ja promuje bo zarabia na tym.
W tym artykule ostrzegaja przed zakupem na stronie diety atkonson przed
zakupem akcesoriow do tej diety.Chodzi tylko o robienei kasy na naiwnych
grubaskach!

2. Data: 2008-08-20 11:59:08

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisałna

> temat tej diety kwasniewkiego (atkinsona) i przestrzegajaca przed ta dieta

Kto to jest Atkinson?
I dlaczego na dietach niskoweglowodanowych sie chudnie?

Protz

3. Data: 2008-08-20 12:09:01

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Protz napisał(a):

> Kto to jest Atkinson?

Robert C. Atkins -
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Atkins_(nutritio
nist)

> I dlaczego na dietach niskoweglowodanowych sie chudnie?

Mechanizm nie jest w 100% poznany a problem od dekad prowokuje
dosyc duze kontrowersje :)

j.

--
*** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

4. Data: 2008-08-20 12:20:37

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
ne.net...

> W tym artykule ostrzegaja przed zakupem na stronie diety atkonson przed
> zakupem akcesoriow do tej diety.Chodzi tylko o robienei kasy na naiwnych
> grubaskach!

Nie znam niemieckiego. - Jakich akcesoriów do diety?

5. Data: 2008-08-20 14:03:40

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@i...pl> a écrit dans le message de news:
48abf8a6$0$20710$9...@n...arcor-online.ne
t...
>i do miazdzycy a jak widac opymalnie otluszczony rozum maja juz optymalni

ciach belkot!

> W tym artykule ostrzegaja przed zakupem na stronie diety atkonson przed
> zakupem akcesoriow do tej diety.Chodzi tylko o robienei kasy na naiwnych
> grubaskach!

jak sie czegos nie wie, to uwazasz ze belkocac cos udowodnisz!?
tylko takie nieuki jak Ty moga stawiac znak rownosci miedzy dieta Atkinsa i
Kasniewskiego!
Ale najwazniejsze to powrzeszczec troche, bez sensu! ale moze ktos sie da na
to nabrac :))))

Jurek

6. Data: 2008-08-24 19:50:39

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
ne.net...
>i do miazdzycy a jak widac opymalnie otluszczony rozum maja juz optymalni
>tutaj sprzedajacy swoje kretynskie teorie .

Kretyńskie teorie? A możesz to jakoś udowodnić? Ja miażdżycy nie mam,
chociaż miałam (moje wyniki na to nie wskazują, a i pamięć mi się na DO
poprawiła).

> [...]
> diete.Czesc nie potrafi zrezygnowac z tlustego jedzenia i obzerania sie
> oraz zmusic sie do regularnego ruchu i gdy maja ptasi rozumek zaczynaj

Zobacz ten filmik, FAKTY mówią zupełnie co innego:
http://efekty-na-do.gu.ma/

> Warto poczytac powazna prase zachodnia to nie znajdziecie nic dobrego na
> temat tej diety kwasniewkiego (atkinsona)

Ty nawet nie znasz nazwiska autora diety wysokotłuszczowej, o którym się tu
wymądrzasz: to Atkins.

Nie masz też pojęcia o tym, że dieta Atkinsa RÓŻNI się od diety optymalnej
dr. Kwaśniewskiego.

i przestrzegajaca przed ta dieta
> Za poczatkowe szybsze schudniecie placi sie wysoka cene czyli swoim
> zdrowiem.

Powtarzasz farmazony po skomercjalizowanych "ekspertach", robiących właśnie
kasę na takich niekumatych, jak ty.

> [...]
> tak glupi i wierzyc w cos innego.
> Chyba ze ktos tylko ja promuje bo zarabia na tym.

No właśnie. Większość społeczeństw żywi się według zalecanych standardów,
i jakie mamy efekty? Doskonale to widać w niewydolnej i nieudolnej
medycynie i służbie zdrowia. Niemal każdy z optymalnych był kiedyś ich
ofiarą, jak też. :)

To ich nieudolność w leczeniu naszych chorób zmusza nas do podejmowania
radykalnych zmian w naszym odżywianiu. I okazuje się to najcelniejszym
posunięciem, który rozwiązuje problemy zdrowotne, i oszczędza naszą kasę
niegdyś wydawaną na leki, leczenie i wieeeelkie ilości paszowego
jedzenia... :)

> W tym artykule ostrzegaja przed zakupem na stronie diety atkonson przed
> zakupem akcesoriow do tej diety.Chodzi tylko o robienei kasy na naiwnych
> grubaskach!

1. Znowu napisałeś źle nazwisko autora amerykańskiej diety low carb.
2. A jakie to są "akcesoria" do diety Atkinsa?
3. Ten wątek jest na temat diety dr. Kwaśniewskiego, więc nie mieszaj tu
obu diet, bo one się RÓŻNIĄ. Najpierw poznaj jedną i drugą, a potem się
wypowiadaj... i daruj sobie chamskie odzywki, bo one świadczą tylko o
tobie.

Krystyna
--
Ze wszystkich znanych mi diet jedynie dieta optymalna dr. Kwaśniewskiego
jest zgodna z naukami biochemicznymi. prof. Henryk Rafalski

7. Data: 2008-08-24 20:11:54

Od: "Torbut" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisałna

> Kto to jest Atkinson?

Rowan Atkinson to znany komik angielski, najczesciej ogladany w serii
odcinkow komediowych "Jaś Fasola". Gruby nie jest wiec chyba ma dobra
diete:)

8. Data: 2008-08-24 20:18:18

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-08-2008 o 22:11:54 Torbut <a...@a...pl> napisał(a):

> Rowan Atkinson to znany komik angielski, najczesciej ogladany w serii
> odcinkow komediowych "Ja? Fasola". Gruby nie jest wiec chyba ma dobra
> diete:)

I cykl "Czarna żmija", coś niesamowitego.

--
Pozdrawiam. Janusz.

9. Data: 2008-08-24 20:22:13

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Rowan Atkinson to znany komik angielski, najczesciej ogladany w serii
> odcinkow komediowych "Jaś Fasola". Gruby nie jest wiec chyba ma dobra

Jak widać, trzeba uwazać, żeby nad tymi cytatami panować.

--
Pozdrawiam. Janusz.

10. Data: 2008-08-24 23:19:17

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
> W tym artykule ostrzegaja przed zakupem na stronie diety atkonson przed
> zakupem akcesoriow do tej diety.Chodzi tylko o robienei kasy na naiwnych

Drogi Marcinie,
To co piszesz to bardzo ciekawe. Napisz coś wiecej o osobie. Widze, że
czytujesz literaturę naukową w językach obcych.
Na tej grupie brak jest takich osób.
Czy masz wykształcenie medyczne, czy może jestes z zawodu dietetykiem?
Ludziom trzeba wyjasniać aby nie wierzyli różnym szarlatanom, którzy
niszcząc im zdrowie patrzą jak im porfel odchudzić.
Podziel sie tu z nami swoja wiedzą i doświadczeniem aby uchronic nas od
utraty zdrowia.

Pozdrawiam serdecznie, Olek K

jak zarabiac dobra kase
dieta kwacha i tluszcz doprowadza i do wylewu , zawalu ,raka
Warzywa konserwowane a cholesterol.
Jak tam wyniki sportowe?
Dieta optymalna - przepisy?