dieta kwacha i tluszcz doprowadza i do wylewu , zawalu ,raka

11. Data: 2008-08-27 11:18:20

Temat: Re: dieta kwacha i tluszcz doprowadza i do wylewu , zawalu ,raka
Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:48abf8a6$0$20710$9b4e6d93@newsspool4.arcor-onli
ne.net...
>i do miazdzycy a jak widac opymalnie otluszczony rozum maja juz optymalni
>tutaj sprzedajacy swoje kretynskie teorie .Oraz do schudniecia portfela
>Niektorzy z tego zyja sprzedajac grubaskom ze slaba wola ta zabojcza
>diete.Czesc nie potrafi zrezygnowac z tlustego jedzenia i obzerania sie
>oraz zmusic sie do regularnego ruchu i gdy maja ptasi rozumek zaczynaj
>ta chora diete i skracaja sobie zycie.
> Warto poczytac powazna prase zachodnia to nie znajdziecie nic dobrego na
> temat tej diety kwasniewkiego (atkinsona) i przestrzegajaca przed ta dieta

idioto, ten temat był tu wałkowany milion razy ale głównie przez osoby
odróżniające jednak dietę Atkinsa od Kwacha..

pzdr,
dkzzzzzzzzzzzzz.

12. Data: 2008-08-27 11:29:07

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
ne.net...

http://wiadomosci.onet.pl/1813935,69,jajka_sprawia_z
e_schudniesz,item.html

Jajka sprawią, że schudniesz!
Osoby, które spożywają dwa jajka dziennie mogą nie tylko obniżyć poziom
cholesterolu, ale także stracić zbędne kilogramy.
Zespół badaczy z brytyjskiego uniwersytetu w Surrey przeprowadził badania, z
których wynika, że wbrew dotychczasowym przekonaniom jajka nie wpływają
negatywnie na stężenie cholesterolu we krwi.

Badania wykazały natomiast, że składniki odżywcze jajek stanowią ważne
uzupełnienie zdrowej, zrównoważonej diety.

pzdr,
dkzzzzzzzzz.

13. Data: 2008-08-27 12:34:40

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> których wynika, że wbrew dotychczasowym przekonaniom jajka nie wpływają
> negatywnie na stężenie cholesterolu we krwi.

A jeśli ja jem od trzech do siedmiu (i więcej czasami) jajek dziennie,
to schudnę, czy nie? A co z cholesterolem?

14. Data: 2008-08-27 13:27:04

Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> idioto, ten temat był tu wałkowany milion razy ale głównie przez osoby
> odróżniające jednak dietę Atkinsa od Kwacha..

idiotka to jest twoja matka i ojciec ktorzy splodzili i wychowali tez
idiote debilu .
jestes tak glupi jak widac z postu ze nawet nie warto tego komentowac

15. Data: 2008-08-27 13:31:13

Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Badania wykazały natomiast, że składniki odżywcze jajek stanowią ważne
> uzupełnienie zdrowej, zrównoważonej diety.

kretynie to wie dzisiaj kazde dziecko wie czym sa jajka chyba ze ktos jest
takim kretynem jak ty i chce nic nieznaczacymi wiadomosciami pouczac innych

16. Data: 2008-08-27 13:32:57

Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2008-08-27 13:40:18

Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jajka sprawią, że schudniesz!

skad takie pojeby sie biora

18. Data: 2008-08-27 17:49:52

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odróżniające jednak dietę Atkinsa od Kwacha..

nie nauczyli cie rodzice ze "czepiania sie nazwisk" albo imion innych osob
jest objawem tepoty i prymitywizmu?

Jurek

19. Data: 2008-08-27 17:51:23

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skad takie pojeby sie biora

to akurat powinienes wiedziec, sam z "tamtad" pochodzisz

Jurek

20. Data: 2008-08-27 19:04:09

Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to akurat powinienes wiedziec, sam z "tamtad" pochodzisz

acha z polski nie chyba masz racje

jak zarabiac dobra kase
dieta kwacha i tluszcz doprowadza i do wylewu , zawalu ,raka
Warzywa konserwowane a cholesterol.
Jak tam wyniki sportowe?
Dieta optymalna - przepisy?