O historii

11. Data: 2010-04-19 08:52:11

Temat: Re: O historii
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
news:hqh4vu$rbs$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Coś w tym jest:-)
>
> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Tyle jest ile w zaciąganiu kredytów przez Słynnych doradców
(potomków doradców faraona wypędzonych z Egiptu) - kredytów
które tak naprawdę są sprzedawaniem Polaków po kawałku
- z czego bez wątpienia cieszy się premier jednego państwa,
o czym nawet zapewniał gości hotelu Hilton (z tej samej Nacji).
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

12. Data: 2010-04-19 09:07:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Raczej młodzi, nieodpowiedzialni i brawurowi. Jakiej narodowości- nie
> wiem, nie potrafię rozróżnić w takim momencie. Ty potrafisz? Jeśli chodzi
> o cyklistów- coś w tym jest- też mnie próbują czasem przejechać, a jak
> prowadzę samochód- to mi się pakują pod koła, póki co- bezskutecznie:-)
>
> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Nie chcę was straszyć.
Ale moja koleżanka miała niezły wypadek z cyklistą pospiesznym -
"trywialnie" w nią wjechał.
Ona gwizdnęła głową o beton, a ponieważ w wyniku uderzenia mózg jej się
trochę poprzemieszczał w tył w i przód, to pozrywało jej połączenia nerwowe
z nosem - straciła węch.

Pan pospieszny poleciał daleko i pojechał twarzą po betonie... Co się z nim
dzieje, nie wiem.

To tyle jeśli chodzi o cyklistów.

Lepiej siedźcie w domu!
Życie jest niebezpieczne i pełne niespodzianek :-PPP.
Nie daj B, wyjdziecie z domu i ludzi jakichś spotkacie - to dopiero
niebezpieczne bestie :-))

MK

13. Data: 2010-04-19 09:33:48

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Raczej młodzi, nieodpowiedzialni i brawurowi. Jakiej narodowości- nie
> wiem, nie potrafię rozróżnić w takim momencie. Ty potrafisz?

Po czym odróznić Żyda od nie-Żyda, jeśli nie po paskudnym charakterze?

14. Data: 2010-04-19 09:37:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Po czym odróznić Żyda od nie-Żyda, jeśli nie po paskudnym charakterze?

Myślisz? No nie wiem- skoro tak twierdzisz, to musisz mieć jakąś wiedzę na
ten temat.
Jeśli rzeczywiście jesteś autorytetem w tej dziedzinie- to pewno masz
rację:-~)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

15. Data: 2010-04-19 10:14:59

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz? No nie wiem- skoro tak twierdzisz, to musisz mieć jakąś wiedzę na
> ten temat.
> Jeśli rzeczywiście jesteś autorytetem w tej dziedzinie- to pewno masz
> rację:-~)

Oczywiście, że nie jestem autorytetem. To Ty nim jesteś. Ja, powiem
szczerze, nie mam zielonego pojęcia, kto w rządzie jest Zydem, a
kto nie. Albo w zarządzie publicznej telewizji. Ty AFAIR takie
rzeczy wiesz... Po czym ich rozpoznajesz? Myślałem, ze po paskudnym
charakterze.

16. Data: 2010-04-19 10:20:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kto nie. Albo w zarządzie publicznej telewizji. Ty AFAIR takie
> rzeczy wiesz... Po czym ich rozpoznajesz? Myślałem, ze po paskudnym

Wiem, jeśli sami się do swoich korzeni przyznają. Wielu z nich to polscy
patrioci- jak np zmarły w katastrofie smoleńskiej ś.p. Rybicki. Skąd Ci
wpadło do głowy, że jestem autorytetem w kwestiach narodowościowych?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

17. Data: 2010-04-19 10:27:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

p.s.
W Polsce żyje sporo narodowości. Np- czasem przejeżdżam przez małą
miejscowość w środku Polski, w której jest spora mniejszość...czeska
(Zelów). Są Ukraińcy, Łemkowie, Białorusini, Tatarzy, Niemcy, Żydzi- etc.
Wielu z nich to polscy patrioci. Polscy- w sensie państwowym, nie
narodowościowym. Nie dziwi Cię, że niewielka przecież mniejszość żydowska
jest tak bardzo w Polsce wyróżniona- jak żadna inna? Zapewne słyszałeś np o
komisji ds dialogu z Żydami. Czy słyszałeś o takiej do spraw dialogu z np
Czechami, czy licznymi Ukraińcami?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

18. Data: 2010-04-19 11:10:18

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o komisji ds dialogu z Żydami. Czy słyszałeś o takiej do spraw dialogu z

Jeśli chodzi o posądzenie Cię, że jesteś ekspertem od rozpoznawania Żydów,
to najwyraźniej się pomyliłem. Wiesz, mnie kiedyś, jeszcze w szkole,
szkolni eksperci rozpoznali jako Żyda. Zdemaskowali nawet moje prawdziwe
imię - Szymon. Rozopoznali mnie po tym, że mój ojciec nosił brodę i
kapelusz. Jak rozpoznali imię - nie mam zielonego pojęcia. Ale mojego
brata w tej samej szkole nie rozpoznano. Broda brodą, ale ja mam
paskudny charakter, a on nie.

A jeśli chodzi o wyróznienie Żydów, to, owszem, trochę mnie ono dziwi,
ale to nie ja ich przecież wyróżniam, tylko między innymi Ty.

19. Data: 2010-04-19 11:33:24

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2010-04-19 11:55:56

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, jeśli sami się do swoich korzeni przyznają. Wielu z nich to polscy
> patrioci- jak np zmarły w katastrofie smoleńskiej ś.p. Rybicki. Skąd Ci
> wpadło do głowy, że jestem autorytetem w kwestiach narodowościowych?
A Adam Michnik ? IYO polski patriota czy nie ?
Jakbyś ocenił Michnik, Kaczyński - to podobna kategoria i wielkość polskich
patriotów, czy nie ?

Dla vonBrauna
Dlaczego nie było widać delegacji z Dalekiego Wschodu ?
KOLEJKA...
dużo straciłem?
Piłsudski i Hitler - ciekawostki