O ile może się opóźnić okres?

1. Data: 2002-04-22 21:55:52

Temat: O ile może się opóźnić okres?
Od: "Julek Verne" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: Czy pod wpływem choroby oraz przyjmowanych w związku z tym
antybiotyków może dojść do sytuacji, gdy okres opóźnia się o 3 tygodnie?
Dodam, że wcześniej dziewczyna zaprzestała przyjmowania jakichś leków
hormonalnych (niestety nie wiem jakich). Po ich rzuceniu od razu dostała
okresu. Od tego czasu minął już miesiąc i 3 tygodnie. W czasie spodziewanej
miesiączki tydzień chorowała.

JV

2. Data: 2002-04-23 00:24:16

Temat: Re: O ile może się opóźnić okres?
Od: "Susanna" <S...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Julek Verne" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> hormonalnych (niestety nie wiem jakich). Po ich rzuceniu od razu dostała
> okresu. Od tego czasu minął już miesiąc i 3 tygodnie. W czasie

Nie panikuj tylko czekaj , co ma byc to bedzie.
Poza tym GRATULUJE.

Susanna

3. Data: 2002-04-23 07:01:19

Temat: Odp: O ile może się opóźnić okres?
Od: "GosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julek Verne <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa2147$gpu$...@n...tpi.pl...
> [...]
> hormonalnych (niestety nie wiem jakich). Po ich rzuceniu od razu dostała
> okresu. Od tego czasu minął już miesiąc i 3 tygodnie. W czasie

to bardzo indywidualna sprawa, ja jak odstawiłam tabletki czekałam na
nastepny okres 4 miesiące i musiałam dostac w końcu tabletki na wywołanie,
nie panikujcie tylko udajcie sie do lekarza, kazde zatrzymanie miesiaczki
wymaga konsultacji
pozdrawiam
gosiaS.

4. Data: 2002-04-23 09:19:38

Od: "Rogas" <r...@s...ll.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj adres to Ci podesle kartke z okazji anrodzin dziecka :)

Jak to juz powiedzial kolega grupowicz
GRATULACJE !! :PPP

pozdrawiam
Rogas

5. Data: 2002-04-23 19:22:38

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julek Verne" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> hormonalnych (niestety nie wiem jakich). Po ich rzuceniu od razu dostała
> okresu. Od tego czasu minął już miesiąc i 3 tygodnie. W czasie

widze ze za plecami dziewczyny postanowiles uspokoic sobie sumienie... ;P
najlepsza odpowiedz da test ciazowy a nie przemyslenia i dedukcja typu
"wplyw antybiotykow na miesiaczkowanie pingwinow w czasie zorzy polarnej..."

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

6. Data: 2002-04-24 07:13:07

Temat: Re: O ile może się opóĽnić okres?
Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> szukaj wiadomości tego autora

W pewnym wieku i pod pewnymi warunkami okres moze
sie spoznic nawet kilkanascier miesiecy (zalezy od okresu
laktacji). Ale ok 10 miesiecy to na pewno.
pozdrawiem serdecznie

Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią