W jakich dawkach przyjmowac magnez?

1. Data: 2002-04-22 19:22:04

Temat: W jakich dawkach przyjmowac magnez?
Od: "Piotr" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W jakich dawkch lepiej przyjmowac magnez?
czy lepiej jest czesto barac male dawki czy moze
rzadziej a wieksze dawki? Jaka jest optymalna
dawka?

pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2002-04-22 20:39:39

Temat: Re: W jakich dawkach przyjmowac magnez?
Od: "Piotr" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jesli to ma znaczenie to chodzi mi o wiek 20-25 lat

dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2002-04-24 18:45:21

Od: "Boci" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja gdzieś wyczytałem że 320-350mg dziennie ale wydaje mi się że to trochę za
dużo.
Artur

4. Data: 2002-04-24 19:59:39

Od: "Henryk" <o...@p...gr.pl> szukaj wiadomości tego autora

250-350mg dziennie dla osób dorosłych.
W 250 mg tabletkach z tlenkiem magnezu, czystego magnezu jest ok. 150mg.
Najlepiej przyswajalny jest w preparatach wapniowo-magnezowych.
Dla lubiących wypić (alkohol) proponuję większą dawkę (magnezu :))

--

Henryk

5. Data: 2002-04-24 20:21:08

Od: "Piotr" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W 250 mg tabletkach z tlenkiem magnezu, czystego magnezu jest ok. 150mg.

Jak to w koncu jest z tym magnezem, jesli na opakowaniu pisze
ze jedna tabletka zawiera 100mg jakiegos zwiazku z magnezem
w tym powiedzmy 30 mg jonow magnezu. Czy w tym przypadku
ta druga wartosc (30mg) to ten czysty magnez i na nia nalezy
zwrocic uwage przy ustalaniu dawki dziennej? Moglby mi ktos
troche rozjasnic sprawe?

pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2002-04-25 16:42:16

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boci" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja gdzieś wyczytałem że 320-350mg dziennie ale wydaje mi się że to trochę
> [...]

To jak w sam raz. Na świecie takie dawki stosuje się u ciężarnych...
jfk

obraz NMR mózgu przy SM
Nadciśnienie a leki
Depilator - można używać będąc w ciąży?
Wartościowa i dobrze napisana książka dla przyszłych rodziców - co polecicie
Wegetarianizm