O jaka ładna modlitwa.

1. Data: 2011-01-20 10:03:29

Temat: O jaka ładna modlitwa.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No więc tak... Nachlany ździebko generał pląta się po kabinie niczym po
własnym garażu i za wszelką cenę stara się udowodnić, że to on jest
mistrz-szefunio, co to nie takie rzeczy sadzał na ziemi, i nie takie
figury w powietrzu wykręcał. Przeto nie będzie mu tu jakiś major
podskakiwał i fochy stroił, i z powodu jakiejś gównianej mgły srał w
gacie i obciach mu robił przed prezydentem. Od debilnych debili
uchowaj nas panie.

Zdaje się, że tym razem raczej nie nachlany prezydent podjął decyzję
jakby był totalnie nachlany, i myśląc tylko i wyłącznie o własnej
kampanii wyborczej, zorganizował dupny wylot masy ludzi pod
martyrologicznym pretekstem, tylko po to, by zdjątka do wyborczego
klipu wyszły atrakcyjnie, i tak narodowo-patriotycznie. Od debilnych
debili uchowaj nas panie.

Na pewno trzeźwy (bo do kieliszka nie sięga), acz dziwnie rozedrgany
szef prezydenta, owija kota ogonem, tyle że nie własnego, i na siłę
wszystkim próbuje udowodnić, że nie ważne co jest białe a co jest
czarne, liczy się jedynie co w tej kwestii ustali PiS. Ekspert
Kaczyński na temat sztuki pilotażu i nawigacji wie więcej niż wszyscy
eksperci po tej i po tamtej stronie razem wzięci. Od takich debilnych
debili uchowaj nas panie.

Karne stado potakiewiczów i płaszczaków dowodzonych w imieniu wodza
przez posła Płaszczaka, zgodnie z rozkazem, wchodzi na sejmową mównicę
i wygłasza krótkie komunikaty pilnie przez całą noc pisane przez
fachowca od peruk pewnie. Komunikaty są bowiem tak faliste, jak
faliste są włosy tego wyedukowanego perukarza. I powołują się te
płaszczaki na tak zwaną godność bardzo chętnie, nie wiedząc za bardzo
cóż to słowo znaczy, bo inaczej w ogóle tam by ich nie było. Od
debilnych debili uchowaj nas panie.

Od innych debilnych debili też nas racz uchować panie, ale niestety
czasu i miejsca tu nie ma, by wszystkich sprawiedliwie wymienić. Nie
debilnym debilom i nielicznym normalsom współczuć należy, że żyć im
przyszło w debilnym kraju. W miejsce orła, Kaczyńskiego godłem
uczyńcie, i wtedy choć jedna rzecz w tym kraju będzie normalna, czyli
na właściwym miejscu.
A na koniec bez jaj i całkiem poważnie. W dupie już mam całą tę
katastrofę, w dupie mam kto jest winny a kto nie, oraz szczególnie mam
w dupie czy mgła była sztuczna a lotnisko prawdziwe, czy może
odwrotnie. Pieprzę to wzdłuż, wszerz i koncertowo. To psie ujadanie
tych wszelakich płaszczaków, ten skowyt i skamlenie, spowodowało, że
nienawidzę tego tematu bardziej niż swojego byłego nauczyciela
matematyki, wyjątkowego chuja i mendę. Ba, nawet nie współczuję już
rodzinom ofiar, a ich widok totalnie mnie wkurwia. Czyżbym był
wyjątkiem?
http://revelstein.blox.pl/2011/01/2089.html

2. Data: 2011-01-20 10:54:58

Temat: Re: O jaka ładna modlitwa.
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

> Czyżbym był
> wyjątkiem?

-------------

Nie. Jestes po prostu "glombem".

3. Data: 2011-01-20 11:06:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Neko napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa�

> -------------
>
> Nie. Jestes po prostu "glombem".

Och obraził się bogokościelny warchlaczek, tak mi przykro, jestem
zdruzgotany że przyczyniłem się do obrazy majestatu czcigodnego
Dzieżyńskiego znaczy tfu Kaczusi i innych bultorzerów antypolskości,
sorry, i,m sorry , so sorry. Dobra wieprzku, co ci się nie podoba, nie
obłudne hmm? Acha nie obłudne to ci nie podoba.

4. Data: 2011-01-20 11:18:42

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

---

Nie dosc ze jestes głabem, to jeszcze analfabeta jezykowym. :)))

5. Data: 2011-01-20 11:32:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Neko napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa�
>
> Och obrazi� si� bogoko�cielny warchlaczek, tak mi przykro, jestem
> zdruzgotany �e przyczyni�em si� do obrazy majestatu czcigodnego
> Dzie�y�skiego znaczy tfu Kaczusi i innych bultorzer�w antypolsko�ci,
> sorry, i,m sorry , so sorry. Dobra wieprzku, co ci siďż˝ nie podoba, nie
> ob�udne hmm? Acha nie ob�udne to ci nie podoba.
>
> ---
>
> Nie dosc ze jestes g�abem, to jeszcze analfabeta jezykowym. :)))

Tak wiem, a może pogadamy w języku twojego Pana tak niedawnego,czyli--
gawarisz pa ruski. A no tak mają ,, Prawdziwe Polaczki,, że muszą non
stop zawiadamiać siebie o tej polskości, bo jakby to coś nowego dla
nich było, więc jak tak wydymasz Polskość, to coś we krwi ładajctwo
ci pływa. Tak towarzyszu zabrodniarzem ulice znowu nazywacie, aj
trudno się pozbyć z krwi starych nawyków, a za jaką cenę można ciebie
kupić, tak z ciekawości pytam.

CZYJA WINA?
Szkoła orląt i kurcząt
Zawiał wiaterek
Czyżby się obudzili, było spadają komusze okulary.
Fajna piosenka...