O jakiej porze roku najlepiej robić tatuaż??

1. Data: 2004-07-09 20:28:37

Temat: Re: O jakiej porze roku najlepiej robić tatuaż??
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ccmrc9$cm2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mój "nabytek" ma już prawie rok i... raczej go nie pokazuję. Bo ani nie
mam
> ochoty ani okazji (nad kostką, a ja zawsze w spodniach). Jak go robiłam
nie
> o pokazywaniu myslałam.

Dla mnie tatuaż to ozdoba jak każda inna i raczej nie robiłam go z
założeniem, że będzie tylko "dla najbliższych". :>

> Ja robiłam tatuaż późnym latem, pod koniec sierpnia i wydaje mi sie, że to
> niezła pora.
>
> hihi.

Prawdę mówiąc to każda pora jest dobra, o ile się potrafi prawidłowo
obchodzić z tatużem. Po prostu latem jest zwiększone ryzyko, ale to nie
oznacza, że w tej porze roku jest kategoryczny zakaz robienia sobie tatuaży.
;-)

Ligeia

1. Data: 2004-07-09 20:41:20

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba zwana Zyniu, z adresu <g...@o...pl> napisała:
> czy ma to jaieś znaczenie?? wiem że w lato to nie bardzo odpowiedni
> czas...dużo spońca, skóra się poci pod przykryciem..kiedy najlepiej??

BTW Widzę, że nie jestem jedyną z dziarą, więc moje pytanie: jakie macie
tatuaże i gdzie?
Ja mam słoneczko na ramieniu, takie nie za duże około 5cm

Justyna
howuser&userid=1489708

1. Data: 2004-07-09 21:24:41

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> BTW Widzę, że nie jestem jedyną z dziarą, więc moje pytanie: jakie macie
> tatuaże i gdzie?
> Ja mam słoneczko na ramieniu, takie nie za duże około 5cm

Koń wspinający się na kopytach, lewe ramię. Rozmiar też raczej nieduży, ale
nie wiem dokładnie ile. ;-)
W każdym razie jest to tatuaż cieniowany, bez kolorów.

Ligeia

1. Data: 2004-07-09 21:34:39

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba zwana Ligeia, z adresu <e...@p...com.pl> napisała:

> Koń wspinający się na kopytach, lewe ramię. Rozmiar też raczej nieduży,
> ale nie wiem dokładnie ile. ;-)
> W każdym razie jest to tatuaż cieniowany, bez kolorów.
Mój nie jest cieniowany, jest ciągłą kreską, taki chciałam wtedy... (heh mam
go już ponad 6 lat) Ale nie jest taki zły, ramię prawe.

Justyna
howuser&userid=1489708

1. Data: 2004-07-10 01:53:46

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój nie jest cieniowany, jest ciągłą kreską, taki chciałam wtedy... (heh
mam
> go już ponad 6 lat) Ale nie jest taki zły, ramię prawe.

Tatuaże mają to do siebie, że często może je przerabiać i rozbudowywać.

Ligeia

1. Data: 2004-07-10 02:31:01

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Iwańska wrote:

> BTW Widzę, że nie jestem jedyną z dziarą, więc moje pytanie: jakie macie
> tatuaże i gdzie?

Smok, czarny, cienie, cala lewa lopatka + okolice.

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-10 07:07:05

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba zwana Ligeia, z adresu <e...@p...com.pl> napisała:
> Tatuaże mają to do siebie, że często może je przerabiać i rozbudowywać.

Ale ja już nie chcę go przerabiać.

Justyna
howuser&userid=1489708

1. Data: 2004-07-10 14:53:58

Od: "Zyniu" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu latem jest zwiększone ryzyko, ale to nie
> oznacza, że w tej porze roku jest kategoryczny zakaz robienia sobie tatuaży.
> ;-)
Wiem wiem, dlatego spytałem o jakiej porze roku- "najlepiej":)))

1. Data: 2004-07-10 18:25:21

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja już nie chcę go przerabiać.

To dobrze. :-) Po prostu ta Twoja wcześniejsza wypowiedź zasugerowała, że
być może nie do końca jesteś zadowolona z tego jak ten tatuaż wygląda
*teraz*. Wiadomo, gust się zmienia. Ja co do mojego miałam dosyć zmienne
nastawienie. :> Na samym początku, byłam oczywiście bardzo zachwycona i
non-stop gapiłam się w lustro, żeby go podziwiać. Potem, po jakimś roku,
zaczęłam się zastanawiać czy to na pewno dobry wzór, czy nie znudzi mi się
za kilkanaście lat, itd. Jednak teraz, po ok. 3 latach, znowu jestem
zadowlona i mój tatuaż jest już w pełni zaakceptowany i na pewno nie chcę go
w żaden sposób zmieniać. :-))) Jednak zastanawiam się, z kolei, nad
zrobieniem sobie następnego. :>

Ligeia

tołpa -kto uzywał kuracji antycellulitowej
sauna
Tusz do rzęs Bourjois Volume Glamour
Polecam Soraye brazujaca i rozswietlajaca ;]
Kurs Wizażu w sieci