Tusz do rzęs Bourjois Volume Glamour

1. Data: 2004-07-09 06:40:12

Temat: Tusz do rzęs Bourjois Volume Glamour
Od: "Emi" <gozdzik@kinowdomuUSUŃTO.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów,

Planuję zakupu tuszu do rzęs i jedyny brązowy jaki był w sklepie z tego typu
to z jakimiś drobinkami złotymi. Mam do Was pytanie: Czy ktoś takiego używał
i może mi powiedzieć czy te drobinki złote widać na rzęsach? Czy nadaje sie
do makijażu na codzień do pracy czy raczej do wieczorowego? Pani w sklepie
nie umiała mi odpowiedzieć :(

--
Emi