O nie... nie.

71. Data: 2007-01-12 12:15:59

Temat: Re: O nie... nie.
Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Po czym wnosisz ? :)

"Po schodach", jak tu ktoś już wnosił. :)

Ale co? Że eTaTa Wam nie potrzebny? Czy, że Wy "to fajne chłopaki"
bylibyście, gdybyście tylko zechcieli być szczerzy? :)

> No to Suuuuuuper !!

Naprawdę? Aż tak wiele chciałbyś zapomnieć? :)

Pozdrawiam,
Maja

72. Data: 2007-01-12 18:12:24

Temat: Re: O nie... nie. SPOTKANIE z eTaTem
Od: "puciek2" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

[...]
> A wybieram brak zwisu. Adrenalina?

Spróbuj (teraz) wybrać odwrotnie to pomyślę co zaś.

puciek.

73. Data: 2007-01-12 19:50:20

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):
>
> [...]
>
> Spróbuj (teraz) wybrać odwrotnie to pomyślę co zaś.
>

> puciek.

Ale...Ale... Umowa !:-)) I ani mru, mru.

W ramach tej umowy Ty zrobisz...? Co?

ett

I obiecuję nie gwizdnąć Ci kwiatka :-))

http://www.gazeta.pl/usenet/

74. Data: 2007-01-12 21:33:50

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Kierowniku szanowny, kopsnij szluga to powiem :)

ach jakiż błąd!
miałes odpowiedziec - "małgorzatko kochana i cos tam dalej"
a ty co...?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

75. Data: 2007-01-13 18:32:02

Od: "puciek2" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

[...]

> Ale...Ale... Umowa !:-)) I ani mru, mru.
>
> W ramach tej umowy Ty zrobisz...? Co?

Może nauczę się od Ciebie sztuki spawania ?

> ett
>
> I obiecuję nie gwizdnąć Ci kwiatka :-))

W to nie uwierzę bo wiem, że chcesz mi odgryźć kwiatka.

puciek.

Chyba się zmieniam ...
hihihi
witam
jaawinda
Zmontowałem filmik - co mozecie o mnie powiedziec ?