Zmontowałem filmik - co mozecie o mnie powiedziec ?

1. Data: 2007-01-07 08:58:44

Temat: Zmontowałem filmik - co mozecie o mnie powiedziec ?
Od: " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Zmontowalem taki filmik. Sa to posklejane zdjecia z mojej
trasy rowerowej - wszystko zrobione fonem. Filmik robilem
po to, zeby mi sie podobal i dla frajdy, ale jak juz bylem
w polowie, to zobaczylem ze podoba mi sie TAK BARDZO, ze
po prostu moge siedziec i go ogladac ze 20x pod rzad,
szczegolnie I polowe.

http://anorien.republika.pl/Untitled7.mpg

Jak widzicie, filmik ma BARDZO specyficzny klimat.
Zastanawiam sie wiec, czy ktos wprawiony w bojach
nie moglby mi czegos o mnie powedziec na podstawie
tego, ze ogladam go prawie w transie i non-stop.

Tzn np. czy ja jestem marzycielem, czy mam zbyt
wysokie wymagania wobec siebie itd. Teraz strzelalem
tylko, ale pewnie cos tam da sie wyczytac.

Bardzo prosze o szczere odpowiedzi, bo i tak jestem
anonimowy, wiec nic mi nie zaszkodza - a jestem
bardzo ciekaw. Jakby ktos chcial, to moze nawet
na priv, ale spokojnie mozna na grupe.

2. Data: 2007-01-07 08:59:58

Od: " are" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

are <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

Filmik ma 10MB i powinien bez problemu
ruszyc na kazdym kompie, nawet starszym.

3. Data: 2007-01-07 10:11:11

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" w news:enqco4$1mt$1@inews.gazeta.pl...
/.../

Hej - bardzo zainteresowałeś mnie tym Twoim filmikiem,
ale... no niestety - 10 MB nie łyknę póki co, a neostrassy
nie założe bo nie lubię tespy. Ale może coś innego wymyślę,
bo chetnie bym pooglądał - i może z pożytkiem dla Ciebie.

> http://anorien.republika.pl/Untitled7.mpg

Sygnalizuję więc tylko swoje zainteresowanie, żeby Cię podeprzeć
w działaniu. Cokolwiek jest w tym filmiku, to dobra ścieżka!!

pozdry
All

4. Data: 2007-01-07 12:34:51

Od: ika spod wody <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 7 Jan 2007 08:58:44 +0000 (UTC), are bulgocze:

> Bardzo prosze o szczere odpowiedzi

Szczerze - to nie chce mi się oglądać filmu, za to na podstawie tego, co
napisałeś myślę, że jesteś egocentrycznym gówniarzem.

--
ika - umop apisdn

5. Data: 2007-01-07 13:53:22

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

are napisał:

> Zmontowałem taki filmik.

Jeśli jest to pierwsza taka Twoja praca, to może
zachwycił Cię fakt, że potrafiłeś coś takiego zrobić.
Poza tym - trasa jest Twoją osobistą drogą, to Ty
decydowałeś którędy jedziesz i jakie obrazy
utrwalasz.

Jeśli chodzi o cechy Twojej osobowości :
nie wpadaj w samozachwyt.
Czeka Cię jeszcze sporo pracy nad sobą :)

Cieszysz się dobrym zdrowiem i kondycją :
te wszystkie drogi, które pokazujesz,stoją przed Tobą
otworem, dosłownie i w przenośni - wykorzystaj to.

> Tzn np. czy ja jestem marzycielem, czy mam zbyt
> wysokie wymagania wobec siebie itd.

Przecież Ty to wszystko wiesz.
Szukasz potwierdzenia?
Szukaj go w sobie i w swoim działaniu.
Tu możesz tylko dostać ogólniki
(albo - po uszach ;)

Hanka
:)

6. Data: 2007-01-07 16:44:44

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" w news:enqco4$1mt$1@inews.gazeta.pl...
/.../

No więc udało mi się zajrzeć na ten filmik i podchodzę do tematu jeszcze raz.
Widzę też, że dziewczyny Cię dopadły i przejechały, w zasadzie obie ;)).

Trochę szkoda - właściwie to pojawia się następne pytanie psychologiczne -
dlaczego one to zrobiły??:). Bardziej nawet zaskoczyła mnie opinia Iki, którą
"znam" z raczej kreatywnej strony. To by znaczyło, że u Iki... stale pod wodą :||.

> [...]
> nie moglby mi czegos o mnie powedziec na podstawie
> tego, ze ogladam go prawie w transie i non-stop.

Filmik jest właściwie zlepkiem statycznych obrazków, ale właśnie dlatego,
że siedzisz nad nim "jak w transie" oznacza moim zdaniem, że budzi się
w Tobie Twórca. A to jest godne najwyższej zachęty i pochwały.
Twoje zauroczenie jest UZASADNIONE.

Niezleżnie od tego, obrazki są zmontowane całkiem przyzwoicie, jest
w nich pewna dynamika, jest całkiem dobra oprawa muzyczna.
Brakuje tylko samego zakończenia - kropki nad "i". Ale i na to przyjdzie czas.

Pokaż nam następny film jaki zrobisz - równiez nie większy od 10MB.

I wiem, że ta droga może Cię wciągnąć.
Walcz!!

pozdrawiam

All

7. Data: 2007-01-07 17:07:07

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

are napisał(a):
> [...]

Ja również zachęcam do dalszej pracy, wszak tylko ona czyni mistrza
:)
Muzyczna oprawa bardzo mi się spodobała :)

Pozdrawiam,
Maja

8. Data: 2007-01-07 19:38:41

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... All Toski napisał :

> Widzę też, że dziewczyny Cię dopadły i przejechały, w zasadzie obie ;)).

E tam, zaraz - przejechały - nie będę kogoś
na śmierć zagłaskiwać i chwalić, bo Mu się
odechce pracować :)
Nad sobą.

( Pytanie było o osobę, a nie o film :))

> Trochę szkoda...

Dlaczego? Sądzisz, że Autor bardzo się przejął
naszymi tekstami?
Autor nie ma się przejmować, ma wyciągać
wnioski, tym bardziej, że temat dotyczy nie dzieła,
ale reakcji Autora na owoż :)

> [...]
> że siedzisz nad nim "jak w transie" oznacza moim zdaniem, że budzi się
> w Tobie Twórca. A to jest godne najwyższej zachęty i pochwały.

Filmem czy sobą jako Twórcą?

> I wiem, że ta droga może Cię wciągnąć.
> Walcz!!

Ohoho, i jak tu nie posłuchać!!

Hanka
;)

9. Data: 2007-01-07 20:04:21

Od: ika spod wody <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2007-01-07 23:44:00

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" w news:1168198721.246935.148210@42g2000cwt.googlegroup
s.com...

/.../
> ( Pytanie było o osobę, a nie o film :))

Aaaa, skoro o osobę, to ok. Sam sobie grabi ...;)

Jednak mnie się przywidziało, że pytanie o osobę było tylko
parawanem na psychologię - gdyż gostkowi zależało bardziej
na ocenie dzieła - ewentualnie weryfikacji faktu, ze jemu,
autorowim dzieło się jakoś dziwnie podoba.

/.../

> Filmem czy sobą jako Twórcą?

Filmem oczywiście. Nie widzałem tam zauroczenia sobą -
ale zapewne niedokładnie czytalem ;).
Tak, Ika?

> Ohoho, i jak tu nie posłuchać!!

;)). To inwestycja.

> Hanka
> ;)

Zenobia

Milosc, poligamia, seks ?
rentgen - szkodliwosc
Fajna ta Masłowska
Szkoła jako zakład pracy. Materiały, gdzie szukać?
Bylo: wieczna niedojrzalosc (dlugie)