Szkoła jako zakład pracy. Materiały, gdzie szukać?

1. Data: 2007-01-05 15:27:14

Temat: Szkoła jako zakład pracy. Materiały, gdzie szukać?
Od: "Magdalena" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę napisać pracę na następujący temat:

Szkoła jako zakład pracy?

Ogólnie o szkole jako system społeczny, szkoły które maja historie i
kulturę, szkoły podobne i różne do innych organizacji, normy, rola i
kultura nauczania, praca nauczyciela, efektywność szkoły, cechy
efektywnych szkol, współpraca z nauczycielami, współpraca z
administracją i personelem kierowniczym, współpraca z rodzicami.

Nigdzie nie mogę znaleźć niczego na ten temat :-( Może mnie ktoś
poratować jakimś linkiem? Proszę to dla mnie bardzo ważne.

Pozdrawiam Magda

2. Data: 2007-01-05 21:42:34

Od: "Jan Kurewski" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

wymien ile najwiecej widziales na raz psow

Bylo: wieczna niedojrzalosc (dlugie)
A co to za rodzaj zaburzenia?
podstawowe pojecia psychologiczne
TAROT - wasze doświadczenia?
Masz problem ze sobą? Dr Bach pomoże Ci na wszystko.