O sytułacji

1. Data: 2016-10-26 12:05:50

Temat: O sytułacji
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ES: Czy to nie jest tak, że te siły paramilitarne są przygotowywane jednak do trochę
innych celów?

KŁ: Tak właśnie myślę. To mają być bojówki, które będą terroryzowały polskie
społeczeństwo. Stąd pomysł, żeby dać narodowcom broń pod pozorem robienia z nich
wojska. Z prawdziwym wojskiem oni nie mają żadnych szans, natomiast przeciwko
bezbronnemu społeczeństwu, do rozbijania demonstracji, to takie ,,ORMO" się nadaje.

ES: Jarosław Kaczyński uprawia postpolitykę, czyli ,,ja mam władzę a wy sobie
chodźcie po tych ulicach, nikt wam nie zabrania, mamy demokrację ale to ja rządzę i
robię co chcę". Czy Pan myśli, że kiedyś to się zmieni i naśle ludzi na ludzi?

KŁ: Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie ale może tak być. Trzeba trochę znać
historię. Kaczyński jej nie zna, nie zna świata, nie rozumie go bo nigdzie nie
jeździł - nawet do NRD po trampki, i to widać. Każdy dyktator myśli, że będzie zawsze
rządził i że żadna opozycja nie jest w stanie go pokonać. Tylko wiemy z historii, że
jest inaczej. Są dwie ,,szkoły": jedna jest taka, jak z Mao Tse-Tung'iem, Kim Ir
Sen'em, czy paroma innymi, którzy rządzili do końca życia. To byli ludzie, którzy za
pomocą potwornego terroru, masowych zbrodni trzymali społeczeństwo w szachu i w ten
sposób utrzymywali władzę. Druga, to przypadki takie jak Kaddafi'ego czy Saddama
Husaina, którzy po prostu przegrali. Celem polityki Kaczyńskiego jest bycie
dyktatorem i wydaje się mu się, że opór społeczny nie jest w stanie go pokonać.
Tylko, że ten opór zaczął narastać. Teraz, po okresie letniego zastoju, prawie
codziennie mamy jakąś awanturę polityczną, jakiś strajk, jakąś demonstrację,
organizowaną przez coraz to nowe środowiska. Obserwuję też, że od niedawna na stronie
głównej Komitetu Obrony Demokracji zaczęło znowu przybywać ludzi.

ES: Co się zmieniło?

KŁ: Ludzie są tacy, że dokąd coś ich osobiście nie dotknie, to nie widzą powodu, żeby
się buntować. Niewielu jest angażujących się dla idei, widzących zagrożenia.
Większość stara się jakoś tam przetrwać i przeczekać. Dopiero jak zobaczą, że nie da
się przeczekać, wtedy się ruszą. Myślę, że ten moment nadchodzi. Robiliśmy wielką
akcję na temat ustawy o gruntach rolnych. Wieś nie rozumie, że zabrano jej wolność i
cały majątek. Ja żyję na wsi i rozmawiam z tymi ludźmi. Jak im mówiłem, że po
wprowadzeniu ustawy ich majątki będą miały zerową wartość, to odpowiadali, że ,,nie
miało być sprzedawane", ,,i tak ma zostać w rodzinie". Teraz poszczególne osoby
zaczynają zdawać sobie sprawę, co tą ustawą zrobiono. Dlaczego? Nie dostają kredytów.
Rolnik, który poszedł do banku po kredyt obrotowy na działalność, bez którego nie
ruszy z kolejnym sezonem usłyszał, że nie ma zabezpieczenia. Jego ziemia nie jest
zabezpieczeniem, gdyż bank nie może zrobić zapisu zajęcia w hipotece. Rolnicy nie
mają zaświadczenia o zarobkach więc jedynym zabezpieczeniem był ich majątek. Coraz
więcej grup się budzi: kobiety, które przejęły się aborcją, nauczyciele.

ES: Jaki ma sens taki rozkład państwa?

KŁ: Ja mam czasami wrażenie, że obaj Kaczyńscy mieli pretensje do komunizmu, że to
nie oni są komunistami, czyli że to nie oni rządzą w tym systemie. Poza tym, to ten
system im nie przeszkadzał. Z tego, co widzę, to przywracają wszystko, co było w
PRL-u najgorsze i to od najgorszych rzeczy zaczynając. Dziś oglądałem TVP Info.
Takich manipulacji, to nawet Urban w stanie wojennym nie robił. Były cotygodniowe
konferencje, w których rzygał jadem i kłamał i raz dziennie nadawano ,,Dziennik
Telewizyjny", gdzie była ta dawka trucizny. Poza tym to była zupełnie normalna
telewizja. W tej chwili od rana do wieczora jest tam jedno wielkie kłamstwo i
manipulacja faktami. Przywrócili dyspozycyjne politycznie media, dyspozycyjną
politycznie prokuraturę, chcą zrobić dyspozycyjne politycznie sądy. Ja to wszystko
przeżyłem na własnej skórze. Zostałem skazany na 1,5 roku więzienia bez zawieszenia.
Sędzia podał w uzasadnieniu wyroku, że ,,W czasie rozprawy nie udowodniono czynu
karalnego ale oskarżony działał z duży......

http://echaspoleczne.pl/kazdy-dyktator-mysli-ze-bedz
ie-zawsze-rzadzil-wywiad-krzysztofem-lozinskim/

2. Data: 2016-10-26 12:24:08

Temat: Re: O sytułacji
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Już czujesz się sterroryzowany? Czujesz oddech pisu?
Ktoś puka w nocy?

Może zamiast jęczeć, sam byś się zapisał i jaki grosz wyrwał.

3. Data: 2016-10-27 17:47:38

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com
Już czujesz się sterroryzowany? Czujesz oddech pisu?
Ktoś puka w nocy?

Może zamiast jęczeć, sam byś się zapisał i jaki grosz wyrwał.

Jest niszczony kraj i już właściwie protesty są non stop, a to co tworzy Macierewicz
to ORMO, oni bez broni non stop kogoś biją, jak mamy ostatnio niusy z Hiszpanii, a
teraz bandziory mają dostać broń, gdzie skrajna bolszewia pisowska to władza
zwyrodnialców i lumpów bez sumienia. Mnie szkoda ludzi którzy dzięki temu zginą, ale
też cieszy mnie, że ani jeden pisowiec antypolski w Polsce nie przeżyje, gdy rozleją
krew to spłyną razem z nią.

4. Data: 2016-10-27 19:53:34

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:
> [...]

> sumienia. Mnie szkoda ludzi którzy dzięki temu zginą, ale też cieszy
> mnie, że ani jeden pisowiec antypolski w Polsce nie przeżyje, gdy

Do rozlewu krwi prowadzą tacy zaprzańcy i post-komusze twardogłowie jak
Ty globku. To Ty srasz ze strachu na sama myśl, że musiałbyś się stać
odpowiedzialny za to co bajdurzysz i, co gorsza, robisz.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

5. Data: 2016-10-28 12:32:56

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Lord Gender pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Do rozlewu krwi prowadzą tacy zaprzańcy i post-komusze twardogłowie jak
Ty globku. To Ty srasz ze strachu na sama myśl, że musiałbyś się stać
odpowiedzialny za to co bajdurzysz i, co gorsza, robisz.

Pis to bolszewizm pedofilu.

6. Data: 2016-10-28 15:50:03

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:
> LeoTar

> Pis to bolszewizm pedofilu.

A możesz mi po swojemu przybliżyć co oznacza bolszewizm, bom nie kumaty.
A w wiki już nie wierzę.

7. Data: 2016-10-29 12:33:23

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:

> Jest niszczony kraj i już właściwie protesty są non stop

E tam, to tylko sztucznie wykreowany niepokój.

Nowe fronty

Dałeś już 10zł na partię niepokoju p.Ryszarda?
Tu na dole masz numer konta.
https://ryszardswetru.pl/kompromitacja-nowoczesna-ba
nkrutuje-wspomoz-bankiera-ryszarda

8. Data: 2016-11-02 19:08:00

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com
> [...]

E tam, to tylko sztucznie wykreowany niepokój.

Nowe fronty

Dałeś już 10zł na partię niepokoju p.Ryszarda?

Oczywiście, wklejałem tu Trybune Ludu sobie wpisz powyżej to zobaczysz obecną
propagande pis, też sztuczne to były protesty Koru za niemieckie pieniądze
obszarników

Ostatnie ostrzeżenie
Waltzyk na dwa pas.
Sztuczna inteligencja o IQ 10 tysięcy