O tipsach raz jeszcze...

1. Data: 2005-06-12 13:41:14

Temat: O tipsach raz jeszcze...
Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coraz powazniej zastanawiam sie nad tym rozwiazaniem. Moje paznokcie sa
poprostu fatalnej jakosci i nie pomagaja ani odzywki ani utwardzacze, ani
"wspomaganie farmakologiczne". Juz prawie zdecydowalam sie na nalozenie, ale
nie daje mi spokoju to, ze po zdjeciu paznokcie wygladaja fatalnie.
Co dokladnie znaczy fatalnie? Bo moje juz teraz sa fatalne. Nie bardzo sobie
wyobrazam zeby co moze wygladac gorzej niz plytka schodzaca platami.
I jeszcze jedno, z jakich powodow sie je zdejmuje? Bo chyba kazda w koncu
zdejmuje te sztuczne pazurki. To jakis konieczny wymog czy jak?
Magda

1. Data: 2005-06-12 13:45:19

Temat: Re: O tipsach raz jeszcze...
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Jun 2005 15:41:14 +0200, in pl.rec.uroda "Magda"
<m...@n...wp.pl> wrote in <d8he2q$fp4$1@news.onet.pl>:

> [...]
>Co dokladnie znaczy fatalnie? Bo moje juz teraz sa fatalne. Nie bardzo sobie
>wyobrazam zeby co moze wygladac gorzej niz plytka schodzaca platami.

jeśli teraz masz jakiś problem z paznokciami, którego nie opisują
słowa "nieładne, łamliwe paznokcie", to najpierw je wylecz, a potem
myśl o tipsach. nie wiem, jak - ale skoro odzywki ani jakieś tam
suplementy z apteki nie dają rady, to może trzeba iśc do, bo ja wiem,
dermatologa?

>I jeszcze jedno, z jakich powodow sie je zdejmuje? Bo chyba kazda w koncu
>zdejmuje te sztuczne pazurki. To jakis konieczny wymog czy jak?

skądże.

amg

1. Data: 2005-06-12 13:46:33

Od: "Sadia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Nie bardzo sobie
> wyobrazam zeby co moze wygladac gorzej niz plytka schodzaca platami.

Płytka Ci schodzi płatami i Ty chcesz sobie tipsy nałożyc?! Nie bardzo to
sobie wyobrażam.... ja bym nie ryzykowała nakładania tipsów na tak
zniszczone paznokcie... nie wiem wprawdzie czy istnieje ryzyko, że zaczną
schodzić... ale ryzyko jest duże, lepiej dalej próbować je doprowadzać do
dobrego stanu niż go pogarszać tipsami.
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2005-06-12 14:12:44

Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sadia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Płytka Ci schodzi płatami i Ty chcesz sobie tipsy nałożyc?! Nie bardzo to
> sobie wyobrażam....

Hmmm, no z platami to moze troche przesadzilam ;-) Mam paznokcie jakis
milimetr za opuszek palca. Na 10 rozdwajaja sie obecnie 3. Powiedzmy do 1/3
dlugosci plytki.
I tak jest zawsze. Co zapuszcze paznokcie te dwa, trzy milimetry poza
opuszek jakis zaczyna sie rozdwajac i trzeba skracac wszystkie
Generalnie nawet te nie porozdwajane sa bardzo mieciutkie.

Magda

1. Data: 2005-06-12 14:24:15

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Coraz powazniej zastanawiam sie nad tym rozwiazaniem. Moje paznokcie sa
Bo moje juz teraz sa fatalne. Nie bardzo sobie
> wyobrazam zeby co moze wygladac gorzej niz plytka schodzaca platami.

A moze przejdz sie do lekarza. Dobrze by bylo IMO sparwdzic, czy sie
jakis grzyb lub cos innego nie przyplatalo.
Ja bym nie wytrzymala z nalozonymi tipsami na takie paznokcie...

pozdr
aga

1. Data: 2005-06-12 15:59:55

Od: "Sadia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opuszek jakis zaczyna sie rozdwajac i trzeba skracac wszystkie
> Generalnie nawet te nie porozdwajane sa bardzo mieciutkie.

Ja rozumiem, że chciałabyś mieć jak najszybciej ładne i zdrowo wyglądające
paznokcie, ale zapomnij na razie o tipsach. Idź do lekarza z tymi
paznokciami, tak jak radziła inna Grupowiczka.
Ja miałam tipsy akrylowe przez 2 miesiące, wcześniej paznokcie miałam zdrowe
jedynym moim problemem było to, że nie mogłam się powstrzymać przed ich
obgryzywaniem. Założyłam sobie więc tipsy, odnawiałam je co miesiąc, po
dwóch miesiącach zdjęłam... moje paznokcie były zniszczone, były zupełnie
miękkie, jakby cienkie, rozdwajające się. Nie miałam odwagi położyć na to
nowych tipsów, używałam tylko odżywek i utwardzaczy Sally Hansen i pomogło,
po dwóch miesiącach miałam zdrowe paznokcie. Jednak nie jestem przeciwniczką
tipsów:) co jakiś czas sobie zakładam, ale Tobie tego nie radzę. Jeśli ja,
po nałożeniu na zdrowy mocny paznokieć mam je potem mięciutkie, to co
dopiero Ty? Przemyśl to... a najlepiej udaj się do tego lekarza, może
faktycznie można to "wyleczyć".
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2005-06-13 05:35:09

Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim.
Chyba w takim razie rezygnuje z tipsow :-)
A jesli chodzi o stan moich paznokci to wydaje mi sie, ze to poprostu
kwestia czynnosci, ktore codziennie wykonuje. Zauwazylam taka prawidlowosc,
ze zima sa w lepszym stanie (praca w ogrodku) takze kiedy maz wyjedzie
(odpada zmywanie), itd.
No nic, pogodze sie z takimi paznokciami jakie mam.
Magda

1. Data: 2005-06-13 06:37:30

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (odpada zmywanie), itd.
> No nic, pogodze sie z takimi paznokciami jakie mam.

Po porstu zacznij je pielegnowac.
Ja kupilam z Mavala preparat sklejajacy i utwardzajacy koncowki i odzywke, i
jakos paznokcie zaczely wygladac.
Hafsa

1. Data: 2005-06-13 06:43:25

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Jun 2005 07:35:09 +0200, in pl.rec.uroda "Magda"
<m...@n...wp.pl> wrote in <d8j5vf$k8q$1@news.onet.pl>:

> [...]
>ze zima sa w lepszym stanie (praca w ogrodku) takze kiedy maz wyjedzie

nosisz rękawiczki w ogrodzie i przy zmywaniu/sprzątaniu? jeśli nie -
zacznij. do ogrodu polecam tzw. wampirki (bawełniane rękawiczki z
gumowaniem na spodzie), do zmywania i sprzątania - jednorazówki
szpitalne. pierwsze kupuje się w marketach budowlanych, drugie - w
aptekach.

amg

1. Data: 2005-06-13 07:38:59

Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" napisała w wiadomości
> Ja kupilam z Mavala preparat sklejajacy i utwardzajacy koncowki i odzywke,
> jakos paznokcie zaczely wygladac.

Można jakieś szczegóły? Jaki preparat, gdzie, za ile?

Pozdrawiam
Magda z porozdwajanymi i polamanymi paznokciami

Malowanie rzes
jakie kosmetyki z Francji?
proszę o poradę
uwazajmy na pieprzyki!