O uratowanym górniku z Halemby

1. Data: 2006-03-01 08:07:00

Temat: O uratowanym górniku z Halemby
Od: "krzysiek" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

TV i prasa podaly, ze uratowany górnik "ma na szczescie
nieuszkodzony wzrok mimo
dlugiego przebywania w ciemnosci".
Czy przebywanie 5 dni w ciemnosci moze spowodowac uszkodzenie
wzroku? Dlaczego?

2. Data: 2006-03-01 11:57:13

Temat: Re: O uratowanym górniku z Halemby
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "krzysiek" <k...@h...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
[...]

Ja lekarzem nie jestem, ale takie uszkodzenie hyba jest maloprawdopodobne.
Bo przeciez nie od dzis ludzi sie bralo do karcerów gdzie bylo calkowicie
ciemno i chyba ew. defektem moglo byc to, ze "pacjent" oszalal. Sadze, ze do
uszkodze n moze dojsc, gdy oko przyzwyczajone do ciemnosci jest za szybko
zmuszane do readaptacji ze swiatlem dziennym. Ale tylko sobie tak gdybam.

A propo tego górnika, to czy ktos wie, czy cokolwiek pil - np. swój mocz?
Sadze, ze bez picia i jedzenia spokojnie mozna przezyc te owe 5 dni, choc z
drugiej stony temp. 28 stopni, mogla jednak przyspieszac jego odwodnienie.

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2006-03-01 14:11:31

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
choc z
> drugiej stony temp. 28 stopni, mogla jednak przyspieszac jego

media podawaly, ze byl mocno odwodniony

--
pozdro
ape

Prywatny gabinet dermatoligiczny (dr. Szymczykowa)-Zabrze
Gardlo/migdalki/krtan - sam nie wiem
ból w pachwinie
Spirometria - co na nią wpływa
Zmarł wspaniały lekarz ginekolog Krzysztof Irga [Gdańsk]