O weselu i potrawach, które jadłam

1. Data: 2004-05-04 07:43:16

Temat: O weselu i potrawach, które jadłam
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. W sobotę miałam okazję być na weselu i chciałam się z wami
podzielić tym, co ciekawego znalazłam na stole.
1 Oprócz standardowych oczywiście sałatek, czyli wielowarzywnej, z kapusty
pekińskiej i śledziowej, była tam jeszcze sałatka składająca się z ryżu,
tuńczyka, cebulek marynowanych i ananasa, to wszystko z majonezem. Bardzo
dobrze smakowało
2 Proste, ale bardzo dobre. Szynka, zwijana, albo składana, prędzej chyba
nawet to drugie, a w środku pasta chrzanowa. Myślę, że była zrobiona z
chrzanu, tartego jajka gotowanego i dużej ilości białego serka, i to raczej
nie twarogu, tylko jakiegoś delikatniejszego. Wszystko przyprawione
prawdopodobnie musztardą, a na pewno majonezem. Do chleba super sprawa.
3 Do obiadu, gdzie znalazł się obowiązkowy kurczak i kotlet mielony podano
coś w rodzaju małych kulek smażonych na tłuszczu. Myślę, że to mogły być
ziemniaki zmieszane z mąką i jajkiem, potem formowane w malutkie kulki,
wielkości orzechów włoskich i wrzucane na gorący tłuszcz. Może robiliście
kiedyś coś podobnego?
Myślę że z ciekawszych rzeczy to tyle. Może kiedyś coś się komuś przyda.
Pozdrawiam gorąco

Monika Zarczuk

1. Data: 2004-05-04 11:56:12

Temat: Re: O weselu i potrawach, które jadłam
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zarczuk <z...@o...pl> w
news:025701c431ab$5dce8240$a500a8c0@ap.siedlce.pl napisał(a):

> [...]
> ziemniaki zmieszane z mąką i jajkiem, potem formowane w malutkie kulki,
> wielkości orzechów włoskich i wrzucane na gorący tłuszcz. Może robiliście

Albo pomme noisette albo pommes de terre dauphine (tzw. dufinki) pommes de
terre parisienne.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
k...@b...tk otwarte okna"

1. Data: 2004-05-04 12:23:12

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo pomme noisette albo pommes de terre dauphine (tzw. dufinki) pommes de
> terre parisienne.

Albo kotbullar? :))

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-05-04 12:41:34

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> w
news:c781vi$spn$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
> podano
> robiliście
> Albo kotbullar? :))

Pomidor.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2004-05-04 13:35:05

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomidor.

Dziadka kalesony? :>

NPSP, hehe

BABKA PIASKOWA
przepis: zapiekanka z makaronu
Poleccie jakas firme cateringowa z Lublina
Unijane danie
chrzciny na 12 osob