Zrobiłam kotbullar

1. Data: 2004-05-04 09:52:46

Temat: Zrobiłam kotbullar
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pychota.
Upiekłam w piekarniku, zamiast smażenia i też było dobre, siłą rzeczy kulki
się spłaszczyły.
Piekłam jakieś 45 minut w temperaturze ok. 180-200 stopni, piekarnik gazowy,
środkowa półka.
Jadłam to z brokułami z wody i z żurawiną, oczywiście, bez sosu i też były
przepyszne, nawet odgrzewane po dwóch dniach.

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-05-04 11:05:53

Temat: Re: Zrobiłam kotbullar
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli pieklas w piekarniku, "powinnas" zamiast kulek zrobic podluzne
> ksztalty. Mniejsze kulki za bardzo wysychaja.
Nie wyschły, jak bum cyk noga.
To mają takie bardziej placki być? Naprawdę były małe.

> Kuleczki natomiast trzeba smazyc ciagle je obracajac. Profesjonalne
> kottbullar nie moga byc plaskie z zadnej strony ;-) Miedzy innymi
> dlatego ja ich nie robie ;-)
Nie zakładałam, że mi wyjdą kulki, o smak bardziej chodziło, jak znam życie
to pewnie najbardziej okrągłe wychodzą smażone na głębokim tłuszczu, a ja
się jak na razie pazurami swoich opcji lekkostrawnych i niskotłuszczowych
trzymam :)

1. Data: 2004-05-04 11:11:38

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> skrev
i meddelandet
> [...]

Kuleczki natomiast trzeba smazyc ciagle je obracajac. Profesjonalne
kottbullar nie moga byc plaskie z zadnej strony ;-) Miedzy innymi

magda

1. Data: 2004-05-04 11:37:40

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> skrev
i meddelandet news:c77tej$5mj$1@inews.gazeta.pl...

> Nie wyschły, jak bum cyk noga.

Byc moze..

> To mają takie bardziej placki być?

Z tego samego farszu mozna zrobil kulki albo "bochenki". Kulki maja
byc kulkami nawet po usmazeniu. Natomiast "bochenki" maja podluzny
ksztalt i wtedy kroi sie je przed nalozeniem jak pieczen. Ja
wykorzystuje do formowania ich maseliniczke, ale widzialam ostatnio o
wiele wieksze kawalki.

> Nie zakładałam, że mi wyjdą kulki, o smak bardziej chodziło

Smaki moga miec rozne, w zaleznosci od skladnikow. Bardziej delikatne
sa z miesem z losia i wolowina.

> to pewnie najbardziej okrągłe wychodzą smażone na głębokim tłuszczu

Nie, ale rzeczywiscie zuzywa sie go wiecej, bo mieso go pochlania.

magda

O weselu i potrawach, które jadłam
BABKA PIASKOWA
przepis: zapiekanka z makaronu
Poleccie jakas firme cateringowa z Lublina
Unijane danie