OCHRONA PRZYRODY - POMOC - SZLAKIEM POMNIKÓW PRZYRODY PO OPOLSZCZYZNIE

1. Data: 2007-04-30 17:21:36

Temat: OCHRONA PRZYRODY - POMOC - SZLAKIEM POMNIKÓW PRZYRODY PO OPOLSZCZYZNIE
Od: sPPPy <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pisze pracę licencjacka, której temat brzmi:
"SZLAKIEM POMNIKÓW PRZYRODY PO OPOLSZCZYZNIE"
Poszukuje wszelkiego rodzaju "pomocy naukowych", materiałów, czasopism
i książek w formacie elektronicznym(pdf,doc).

Jeśli ktoś mógłby w jakiś sposób pomóc bardzo proszę o szybka
odpowiedz!!!
Chyba nie muszę dodawać że zostało mi bardzo niewiele czasu:(

PRZEGLĄD POMNIKÓW PRZYRODY OŻYWIONEJ I NIEOŻYWIONEJ.

Ochrona przyrody i formy ochrony przyrody w Polsce.
Ochrona pomników przyrody w krajowym prawie ochrony przyrody i ochrony
środowiska.
Typy pomników przyrody.
Ogólne zasady uznawania tworów przyrody za pomniki przyrody.
Stan liczbowy i rozmieszczenie pomników przyrody.

WALORY PRZYRODNICZO - KRAJOBRAZOWE OPOLSZCZYZNY.

Pomniki przyrody na Opolszczyźnie.
Największe i najstarsze pomniki przyrody Opolszczyzny.
Przegląd wybranych pomników przyrody nieożywionej i ich
charakterystyka.
Przegląd wybranych pomników przyrody ożywionej i ich charakterystyka.

WYBRANE MIEJSCA PRZYRODNICZO - KRAJOZNAWCZE OPOLSZCZYZNY

Walory przyrodniczo-krajobrazowe Parku Krajobrazowego ,,Góra św. Anny"
ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody.
Walory przyrodniczo-krajobrazowe Parku Krajobrazowego ,,Góry Opawskie"
ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody.
Walory przyrodniczo-krajobrazowe Stobrawskiego Parku Krajobrazowego ze
szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody.
Walory przyrodniczo-krajobrazowe Parku w Lipnie ze szczególnym
uwzględnieniem pomników przyrody.

SZLAKI TURYSTYCZNE POMNIKAMI PRZYRODY PO OPOLSZCZYZNIE.

Turystyczna funkcja obiektów chronionych (ekoturystyka)
Szlak weekendowy pomnikami przyrody po Opolszczyźnie.
Szlak rowerowy pomnikami przyrody po Opolszczyźnie.

2. Data: 2007-04-30 19:51:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Pisze pracę licencjacka, której temat brzmi:
> "SZLAKIEM POMNIKÓW PRZYRODY PO OPOLSZCZYZNIE"

Jadąc autostotem w latach sześćdziesiątech , zachwyciłem się drzewami
we wsi Łosie, a napiękniejsza i najczystsza wieś, jaką wtedy spotkałem,
to Wrzoski.Trasa Wrocław-Opole.
O białostockie wtedy też zahaczyłem, przepraszam Jarka, ale brrr...
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2007-04-30 19:59:25

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Jadąc autostotem w latach sześćdziesiątech , zachwyciłem się drzewami
> we wsi Łosie,

Ekhm...
Łosiów chyba

;)