ODPOWIEDZ ADZE !!! Z GOOGLA

1. Data: 2006-07-20 16:13:31

Temat: ODPOWIEDZ ADZE !!! Z GOOGLA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: Re: ODPOWIEDZ ADZE !!! Z GOOGLA
Date: 20 lipca 2006 18:12

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:e9o81u$6r3$1@atlantis.news.tpi.pl...

Od: Panslavista - wyświetl profil
Data: Pon 11 Paź. 2004 10:17
Email: "Panslavista" <p...@w...pl>
Grupy dyskusyjne: pl.soc.polityka
Jeszcze nie ocenionoOcena:
pokaż opcje

Odpowiedz | Odpowiedz autorowi | Przekieruj | Drukuj | Wiadomość
prywatna | Pokaż oryginalną wiadomość | Zgłoś naruszenie prawa lub
regulaminu | Znajdź wiadomości tego autora

Tu działa, jak zwykle, ale też, przez co najmniej 5000 lat V kolumna
właścicieli świata. Możliwe, że i ty do niej należysz, tylko nawet o
tym nie
wiesz. Przyjdzie czas i zadziałają twoje bio-implanty zapisane w DNA i
razie potrzeby wszczepione zostaną update i upgrade, o ile będziesz
spełniał
podstawowe warunki dla określonej niszy goizmu.
A wtedy zostaną otworzone oczy twoje, i uszy twoje, i usta twoje i
będziesz
sławił Przedwiecznego u bram miasta, gdyż do środka nie zostaniesz
dopuszczony, jako, że powiedziano, iż psy i czarownicy dostępu do
świętego
miasta mieć nie będą. I będziesz pospołu z owcami i lwami spożywał
pokarm
swój...
I będziesz wołał Ałła, Ałła, gdyż zapomniałeś imienia boga twego, bo
nie
wolno ci było go wymawiać.
A śpiew takich jak ty będzie przypominał rechot żab o zachodzie słońca
albo
też na deszcz: rebe, rebe, rebe...

2. Data: 2006-07-20 16:55:58

Temat: Re: ODPOWIEDZ ADZE !!! Z GOOGLA
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> nie
> wolno ci było go wymawiać.
> A śpiew takich jak ty będzie przypominał rechot żab o zachodzie słońca

Ze co prosze!?
A juz myslalam, ze nic mnie nie zaskoczy.
Panslav, Ty mnie rozbrajasz i oslabiasz moja sile walki i istnienia na
tym padole.

3. Data: 2006-07-20 17:00:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <j...@c...pl> wrote in message
s.com...

Panslav, Ty mnie rozbrajasz i oslabiasz moja sile walki i istnienia na
tym padole.

Bo tak przymnie powinna czuć się kobieta... I wesprzeć się na "mymłonie".

4. Data: 2006-07-20 17:22:04

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo tak przymnie powinna czuć się kobieta... I wesprzeć się na "mymłonie"-napisał

"Panslavista" <p...@w...pl>
Witam!Wątpliwa przyjemność.To zaczyna być niesmaczne!!! Fe!!!Proszę grupowiczów
o ignorowanie wypowiedzi PANSLAWISTY tu i gdzie się tylko pojawi.Może to pomoże
i przestanie wydziwiać.Jemu kącik też nie pomoże. pozdrawiam maria

5. Data: 2006-07-20 18:40:09

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

maria wrote:

> [...]
> i przestanie wydziwiać.Jemu kącik też nie pomoże. pozdrawiam maria

I po co tego kretyna cytujesz i zasmiecasz grupe? Wsadz do KF i nie
musisz czytac.
Czego i tobie serdecznie zycze
MB

6. Data: 2006-07-20 21:34:33

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze co prosze!?
A juz myslalam, ze nic mnie nie zaskoczy.
Panslav, Ty mnie rozbrajasz i oslabiasz moja sile walki i istnienia na
tym padole.

////////////////

Jeszcze jedno wyciagniecie calego posta Panslavisty a uznam Ciebie za
kolejne jego wcielenie i znikniesz na zawsze w moim KF. Bede Cie traktowal
jak zwyklego parszywego trola zasmiecajacego te grupe.

MP

7. Data: 2006-07-20 22:03:51

Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@...tkb.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze jedno wyciagniecie calego posta Panslavisty a uznam Ciebie za
> kolejne jego wcielenie i znikniesz na zawsze w moim KF. Bede Cie traktowal
> jak zwyklego parszywego trola zasmiecajacego te grupe.

1. dla takich wypowiedzi o panslaviście jest osobny wątek
2. "trol" pisze się przez dwa "l", bo to od "trollinig", a nie stąd:
http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html?qs=trol
&tr=pol-all&ch=1&x=35&y=12
3. nic za darmo - KF zanieczyszcza twój komp, a delowanie kifa pożera
energię i postarza kompa
4. te wszelkie KF warningi to przeżytek czasów modemów
5. ja ciebie m...@...tkb.pl wsadzam do kupfajla za zaśmiecanie grupy
takimi wypowiedziami

--
pzdr nagrywający
propagatorka nierzeczywistości

8. Data: 2006-07-22 08:31:00

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. dla takich wypowiedzi o panslaviście jest osobny wątek

Gdzie jest ten wątek? Czy jest on zgodny z tematyką grupy?

> 2. "trol" pisze się przez dwa "l", bo to od "trollinig", a nie stąd:
> http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html?qs=trol
&tr=pol-all&ch=1&x=35&y=12

No rzeczywiści wyłapałeś jakiś błąd. Zwykła literówka, z której robisz
problem.

> 3. nic za darmo - KF zanieczyszcza twój komp, a delowanie kifa pożera
> energię i postarza kompa

No nie, takich idiotyzmów jeszcze nie słyszałem.

> 4. te wszelkie KF warningi to przeżytek czasów modemów

To jest BARDZO SKUTECZNE NARZĘDZIE przeciwko debilom, których w Internecie
jest zdecydowanie więcej niż w najbliższym otoczeniu człowieka.

> 5. ja ciebie wsadzam do kupfajla za zaśmiecanie grupy takimi wypowiedziami

Nie boisz się zużycia energii?

Ty tesz lądujesz w moim KF. Bez najmniejszego żalu.

Podobnych do Panslavisty będę ciąć bez ostrzeżenia i bez żalu. Wasza wolność
waszmościowie kończy się tam gdzie się zaczyna moja wolność.

MP

9. Data: 2006-07-22 09:12:55

Od: "aga-chello" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):

> Podobnych do Panslavisty będę ciąć bez ostrzeżenia i bez żalu. Wasza wolność
> waszmościowie kończy się tam gdzie się zaczyna moja wolność.

I na tym, sloneczko polega wolnosc Obywatelska.
Walcz o nia jak o niepodleglosc.
Tylko niezapomnij, ze takie samo prawo maja inni.
Wez sie w garsc i niezasmucaj swiata swoja frustracja.
Ryzykujac wyladowanie w szambie KF-a zburalego Mareczka posylam caluski
aga-chello.

10. Data: 2006-07-22 09:20:04

Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie jest ten wątek? Czy jest on zgodny z tematyką grupy?

Buahahahaha - a czy to co piszesz tutaj jest zgodne z tematyką grupy?
Otóż spróbuj zrozumieć.
Grupa dyskusyjna mimo swego wirtualnego charakteru jest grupą społeczną -
niektórzy siedzą tu po kilka lat, niektórzy znają się osobiście. Tak więc
nie będą tylko w kółko podawać sobie przepisów (podejrzewam, że większość
tematów dawno jest wyczerpana) niczym wariaci (z dowcipu o wariatach), co
opowiadają sobie dowcipy (które mają ponumerowane) wymieniając tylko numery
tych dowcipów i milcząc, gdy ktoś podaje numer w zakresu dowcipów o
wariatach.
Bo tak według ciebie (i nie tylko) powinna wyglądać grupa dyskusyjna.

[...]
> To jest BARDZO SKUTECZNE NARZĘDZIE przeciwko debilom, których w Internecie
> jest zdecydowanie więcej niż w najbliższym otoczeniu człowieka.

Tak, tak!
Obozy koncentracyjne, to dopiero było BARDZO SKUTECZNE NARZĘDZIE

> Podobnych do Panslavisty będę ciąć bez ostrzeżenia i bez żalu. Wasza
> wolność waszmościowie kończy się tam gdzie się zaczyna moja wolność.

- powiedziała żona wyrzucając przez okno męża i synów.

A tak na marginesie - kto ci każe czytać grupy dyskusyjne, a kuchnię w
szczególności?

--
pzdr nagrywający
propagatorka nierzeczywistości

mało przepisów tego lata
kącik dyżurny dla panslavisty
małosolne "na szybko"
Ciasto biszkoptowe a robot kuchenny - jak to zrobić ?
Re: # Ziola na zime