ODSETKI OD KREDYTOW

1. Data: 2001-11-05 12:39:08

Temat: ODSETKI OD KREDYTOW
Od: "Air45" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM
ostatnio głośno jest o tym iż bedzie można odliczać sobie w rozliczeniu
rocznym odsetki od kredytów hipotecznych czy ktoś orientuje się czy biorąc
taki kredyt na dniach bedę mógł w przyszłości tzn. w 2003 odliczyć odsetki
zapłacone w 2002 roku

pozdrawiam
Air
-------------------------------------
UIN 75302323 ; GG 2478

1. Data: 2001-11-05 14:01:04

Temat: Re: ODSETKI OD KREDYTOW
Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Teraz wlasnie jest zmieniane prawo podatkowe a czy mozna to sie okaze aby
prawo obowiazywalo w przyszlym roku musi byc uchwalone i umieszczone w
dzienniku ustaw ktory wychodzi pod koniec listopada. Jesli rzad nie zdazy
uchwalic to nie bedzie zmian w stosunku do tego roku

1. Data: 2001-11-09 11:22:52

Temat: Odp: ODSETKI OD KREDYTOW
Od: "Adm" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Air45 <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9s60rm$iuj$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
| rocznym odsetki od kredytów hipotecznych czy ktoś orientuje się czy biorąc
| taki kredyt na dniach bedę mógł w przyszłości tzn. w 2003 odliczyć

Czytałem w Rzeczypospolitej że kredyt ten można odliczyć jedynie przy
zakupie na fakturę VAT (czyli zakup od osoby fizycznej odpada). Możliwość
odliczenia od dochodu odsetek jest możliwy w momenci zakończenia inwestycji,
czyli można to interpretować w ten sposób że po spłacie kredytu, i co
najgłupsze !!! całkowita wartość odsetek z całego okresu spłaty nie może
przekroczyć dochodu za rok w którym spłacono kredyt.

1. Data: 2001-11-09 14:44:08

Od: Wojtek Deneka <w...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Adm pisze:

>Czytałem w Rzeczypospolitej że kredyt ten można odliczyć jedynie przy
>zakupie na fakturę VAT (czyli zakup od osoby fizycznej odpada).

W takim razie mam nastepujace pytanie:
Firma kupila kamiennice, gruntownie ja wyremontowala, podzielila od
nowa na mieszkania i teraz je sprzedaje. Ulga budownlana na starych
zasadach nie przysluguje, a na nowych?

,, Wojtek Deneka
=o=__/ icq#: 7655379
^ nn [pizza (@) pepperoni.fm.pl]

Żelazko ze stopą ceramiczną czy stalową?
Ceramika Tubadzin, Opoczno
plytki do lazienki
Lodowka
HYDRAULIKA REMONTY - KRAKÓW