ON ze Szczecina odezwijcie się

1. Data: 2001-12-18 20:37:26

Temat: ON ze Szczecina odezwijcie się
Od: "Jacek R" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Gdzie w Szczecinie sa miejsca gdzie moga "rozerwac"
sie tacy polamancy jak ja;)
samotnosc i deprecha daje sie ostro we znaki
szukam bratniej duszy wsrod ON
pzdr
Jacek

2. Data: 2001-12-18 21:43:53

Temat: Re: ON ze Szczecina odezwijcie się
Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek R" <J...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Gdzie w Szczecinie sa miejsca gdzie moga "rozerwac"
> sie tacy polamancy jak ja;)
> samotnosc i deprecha daje sie ostro we znaki

Cześć!
Dobrze trafiłeś! Na tej grupie nie zabraknie Ci rozrywki. Trafiają tu ludzie
z całej Polski, jeśli więc poczekasz to i ze Szczecina ktoś się trafi.

--
Pozdrawiam, Pituś

3. Data: 2001-12-22 12:16:02

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" napisał(a):

> [...]
> z całej Polski, jeśli więc poczekasz to i ze Szczecina ktoś się trafi.

A jest też człowiek ze Szczenina - Aleksander mu na Imię - tylko cusik rzadko
tu pisuje ostatnio, a szkoda :-(

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

4. Data: 2001-12-27 17:08:25

Od: "Paw77" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Też jestem ze Szczecina. Ale z takiej małej wioski pod Łodzią.
Pozdrawiam
Paweł Walak

5. Data: 2001-12-28 14:24:02

Od: "Aleksander" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a) w wiadomości:

>A jest też człowiek ze Szczenina - Aleksander mu na Imię - tylko cusik
rzadko
>tu pisuje ostatnio, a szkoda :-(

Jestem, jestem - tylko nieczęsto zaglądam ostatnio na grupę, to wynik bycia
modemowcem.
Ze Szczecina był jeszcze Arek Skrzypiński, ale on już wcale się nie odzywa
(chyba trenuje :-) )
Pozdrawiam
Olek

6. Data: 2001-12-30 21:18:44

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander napisał(a):

> rzadko
> >
> Jestem, jestem - tylko nieczęsto zaglądam ostatnio na grupę, to wynik bycia
modemowcem.

No nie mów że to aż tak drogie :-)
Sam w domu jestem modemowcem, choć może niedługo. Ale już komuś liczyłem.
Nikt nie każe codziennie - ale dwa razy w tygodniu conajmniej :-)))

> Ze Szczecina był jeszcze Arek Skrzypiński, ale on już wcale się nie odzywa
> (chyba trenuje :-) )

Chyba tak :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

7. Data: 2002-01-03 14:30:20

Od: "Aleksander" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

>No nie mów że to aż tak drogie :-)
>Sam w domu jestem modemowcem, choć może niedługo. Ale już komuś liczyłem.
>Nikt nie każe codziennie - ale dwa razy w tygodniu conajmniej :-)))

Nie mówię że aż tak drogie, chodzi o to że nie za bardzo jest sens
dyskutować jak odpowiadam na posty dwa, trzy razy w tygodniu. Kiedy chcem
się ustosunkować do jakiegoś zagadnienia on już dawno "potoczył" się dużo
dalej, gdyż ktoś inny pciągnął dyskusję i takie wstrzelanie się w wątek
pociągnięty daleko do przodu traci często sens. Dlatego przestawiłem się na
czytanie postów.
Pozdrawiam
Olek

zmiana zasad przyznawania rent
Re: Fałszywy alarm - Sulfnbk
renta socjalna
Ulgi w PKP dla niepelnosprawnych studentow
Już po ulgach