ORMO rośnie i pięknieje.

1. Data: 2018-10-07 16:30:18

Temat: ORMO rośnie i pięknieje.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://web.facebook.com/jacek.dehnel/posts/10156837
089539914

"4. W czerwcu 2017 Tomasz Piątek publikuje książkę, wskazującą na
rozległe powiązania Antoniego Macierewicza z Rosją oraz rosyjskim
gangsterem-finansistą Mogilewiczem, który mógł stać za aferą taśmową."

"5. Pod koniec sierpnia 2018 MON odcina się od Jacka Kotasa, szefa
Narodowego Centrum Studiów Strategicznych, według dziennikarzy,
nazywających go ,,rosyjskim łącznikiem", związanego z grupą Radius i
Mogilewiczem."

"6. Coraz więcej danych pokazuje, że afera taśmowa była zorganizowana
przez wywiad rosyjski w powiązaniu z mafią i jest używana do dalszego
destabilizowania kraju (a może i szantażowania najwyższych władz)
poprzez ujawnianie kolejnych kawałków nagrań."

"7. Na początku października 2018, parę dni temu, do nowej ustawy o
obowiązku wojskowym klub PSL-UED chce wpisać poprawkę, że wojska WOT nie
mogą być używane przeciwko polskim obywatelom a PO - że WOT będzie
podporządkowany Sztabowi Generalnemu, a nie ministrowi. Siły PiSu w
komisji obrony obie te poprawki odrzucają. Wojska WOT będą nadal poza
władzą Sztabu, będą stanowiły armię ministra PiSu (MON, nie MSW, miła
pani Osińska) przez "okres przejściowy" (przynajmniej do 2025, czyli
dwie kadencje władzy i początek trzeciej) i będą mogły strzelać do
polskich obywateli (np. w przypadku "działań antyrządowych", jak stało w
raporcie NCSS). Antoni Macierewicz odpowiedział, że twierdzenie, jakoby
Wojska Obrony Terytorialnej "zostały utworzone do walki z ludnością
polską" obrażają honor żołnierza i szkalują Wojsko Polskie.

ORMO rośnie i pięknieje. Bo kiedyś mówiło się: Oni Również Mogą Obić. A
teraz Oni Będą Mogli Nawet Zastrzelić."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-10-07 21:07:53

Temat: Re: ORMO rośnie i pięknieje.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> [...]
> rozległe powiązania Antoniego Macierewicza z Rosją oraz rosyjskim
> gangsterem-finansistą Mogilewiczem, który mógł stać za aferą taśmową."

Antek był raczej do przeczyszczenia towarzystwa.
To za peło było układanie się z ruskimi i naiwna wiara w ciepłego niedźwiedzia
przy czym peło głaskała ruska żeby z zachodem przejąć wpływy na ukrainie.
przeca majdan był w czasie jakich igrzysk u ruska.

Wg. twojej logiki Antek ruski agent załatwił w PL stacjonowanie
wojsk usa, niby po chj ruskie chcieli by w PL wojska usa?

3. Data: 2018-10-07 21:15:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Wg. twojej logiki Antek ruski agent załatwił w PL stacjonowanie
> wojsk usa, niby po chj ruskie chcieli by w PL wojska usa?

Coś wymyśli. A jak nie, to odpowie ,,Dla niepoznaki" ?

--
XL

4. Data: 2018-10-07 22:36:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-07 o 21:07, b...@g...com pisze:
> [...]
> przy czym peło głaskała ruska żeby z zachodem przejąć wpływy na ukrainie.
> przeca majdan był w czasie jakich igrzysk u ruska.

Chyba twojej :):)
Projekcje swojego bałaganu w synapsach zostaw dla siebie.

> Antek ruski agent załatwił w PL stacjonowanie
> wojsk usa, niby po chj ruskie chcieli by w PL wojska usa?

LOL :):)
To spustoszenie w twojej głowie to wina tvpis, radiazryjem, czy jakiegoś
prawackiego szmatławca sponsorowanego przez rosyjskie służby?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-10-07 22:45:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-07 o 21:15, XL pisze:
089539914

> Coś wymyśli. A jak nie, to odpowie ,,Dla niepoznaki" ?

Raczej nie. Musiałbym być ikselką.
Dajecie radę wytłumaczyć sobie Piotrowicza, Szyszkę, Pawłowicz,
Morawieckiego, Międlara... to i Macierewicza sobie wytłumaczycie. Sami
tytani intelektu, kultury i wzory moralności. Swój do swego ciągnie :)

Ja tylko, jak zwykle, mam zabawę z ośmieszania oszołomstwa, bo normalna
dyskusja z wami jest niemożliwa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.
Papieże wiedzą co się dzieje
Dzieci były szczęśliwe
Prąd do 40% w górę.
Gang