Panie Smarzowski!

1. Data: 2018-10-07 16:34:03

Temat: Panie Smarzowski!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ,,Klerze" następne Pana filmy to koniecznie (sugestia):"Lewa!cy"
(podtytuł ,,KOD Leo...", upsss, ,,KOD .Nowoczesnej"), ,,POlitycy" (podtytuł
,,Opowieści u Sowy"),,Dubaj, Dubaj!"(podtytuł: ,,Celebrytki"), ,,Pro Civili"
(podtytuły: ,,WSI-stkie twarze prezydenta.".

Następne pomysły podrzucę na priv - za naprawdę niewielki procent od
sprzedaży biletów.
--
XL

2. Data: 2018-10-07 17:28:32

Temat: Re: Panie Smarzowski!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-07 o 16:34, XL pisze:
> Po ,,Klerze" następne Pana filmy to koniecznie

Na razie skup się na Klerze.
Twoje nieudolne próby odwracania uwagi od problemu nie spowodują, że ten
problem zniknie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-10-07 18:05:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> (podtytuły: ,,WSI-stkie twarze prezydenta.".
>

> Następne pomysły podrzucę na priv - za naprawdę niewielki procent od

Promocyjnie i reklamowo jeszcze dwa pomysły: ,,VAT" (podtytuł: ,,Wszystko
płynie.") oraz ,,Mafia" (podtytuł: ,,I PO VATcie!")

--
XL spoko, szczyt inwencji jeszcze przede mną

4. Data: 2018-10-07 18:43:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-07 o 18:05, XL pisze:

> Promocyjnie i reklamowo jeszcze dwa pomysły: ,,VAT" (podtytuł: ,,Wszystko
> płynie.") oraz ,,Mafia" (podtytuł: ,,I PO VATcie!")

Sam go będę do tego namawiał, ale pod warunkiem, że wytłumaczysz, w jaki
sposób przekręty związane z VATem usprawiedliwiają pedofilię w kościele.
Ba! Nawet go będę namawiał do zrobienia filmu o patologii ONRu (i innych
waszych klonów).
Ale już ci tłumaczyłem, że zmiana tematu nie rozwiąże problemu pedofilów
w kościele i oczywiście to do ciebie nie dociera. Beton.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-10-07 21:12:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Promocyjnie i reklamowo jeszcze dwa pomysły: ,,VAT" (podtytuł: ,,Wszystko
> płynie.") oraz ,,Mafia" (podtytuł: ,,I PO VATcie!")

Dooobra, last minute: ,,Agent" (podtytuł: ,,Jak z agenta zrobić prezydenta".

--
XL

6. Data: 2018-10-07 21:17:16

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale już ci tłumaczyłem, że zmiana tematu nie rozwiąże problemu pedofilów
> w kościele i oczywiście to do ciebie nie dociera. Beton.

O ile cos z tego rozumiem, bo z daleka i dlugiej absencji (dosc dawno
nie bylem w Polsce), to czytalem, ze facet nie robi dokumentow i kiedys
byl przytulany przez narodowych katolikow, a teraz stal sie ich wrogiem.
Dokumenty robia i pisza chyba "niezlomni" rezyserzy i dziennikarzy, wiec
moze nie robi im konkurencji? Swiat zas czeka, Oscar moze bedzie za
epopeje o zmaganiach kosciola z zaborcami, najezdzcami i komuna, o walce
ubogiego ojca Dyrektora z przeciwnosciami i knowaniami ruskich agentow,
zeby ze swym radyjkiem trafic pod strzechy?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

7. Data: 2018-10-07 21:48:35

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.10.2018 um 17:28 schrieb Kviat:

> Na razie skup się na Klerze.
> Twoje nieudolne próby odwracania uwagi od problemu nie spowodują, że ten
> problem zniknie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Podpowiem pani XL nastepne pytania. A dlaczego Smarzowski nie zrobi
filmu o rabinach i muzulmanach albo ateistach i komunistach, bo tam
pewnie tez pelno pedofilow, a moze i gorzej, bo kanibali, producentow
macy itd.?

Wodan akbar!

8. Data: 2018-10-07 22:40:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Podpowiem pani XL nastepne pytania. A dlaczego Smarzowski nie zrobi
> filmu o rabinach i muzulmanach

Bo chce żyć.

--
XL

9. Data: 2018-10-07 22:48:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-07 o 21:12, XL pisze:

> Dooobra, last minute: ,,Agent" (podtytuł: ,,Jak z agenta zrobić prezydenta".

Albo biskupa.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/od-sb-bral
-napoleona-teraz-jest-biskupem,57482.html

https://gazetawroclawska.pl/arcybiskup-slawoj-leszek
-glodz-ps-guastar-informowal-sb-o-papiezu-janie-pawl
e-ii-pisze-wirtualnapolska/ar/13535212

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-10-08 16:54:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 października 2018 22:48:36 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> https://gazetawroclawska.pl/arcybiskup-slawoj-leszek
-glodz-ps-guastar-informowal-sb-o-papiezu-janie-pawl

Gorzej, bo stoi za pijaństwem Kwaśniewskiego w Charkowie. Jako wspólnik.

ORMO rośnie i pięknieje.
Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.
Papieże wiedzą co się dzieje
Dzieci były szczęśliwe
Prąd do 40% w górę.