Re: Panie Smarzowski!

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Panie Smarzowski!
Date: Sun, 7 Oct 2018 21:17:16 +0200

> Sam go będę do tego namawiał, ale pod warunkiem, że wytłumaczysz, w jaki
> sposób przekręty związane z VATem usprawiedliwiają pedofilię w kościele.
> Ba! Nawet go będę namawiał do zrobienia filmu o patologii ONRu (i innych
> waszych klonów).
> Ale już ci tłumaczyłem, że zmiana tematu nie rozwiąże problemu pedofilów
> w kościele i oczywiście to do ciebie nie dociera. Beton.

O ile cos z tego rozumiem, bo z daleka i dlugiej absencji (dosc dawno
nie bylem w Polsce), to czytalem, ze facet nie robi dokumentow i kiedys
byl przytulany przez narodowych katolikow, a teraz stal sie ich wrogiem.
Dokumenty robia i pisza chyba "niezlomni" rezyserzy i dziennikarzy, wiec
moze nie robi im konkurencji? Swiat zas czeka, Oscar moze bedzie za
epopeje o zmaganiach kosciola z zaborcami, najezdzcami i komuna, o walce
ubogiego ojca Dyrektora z przeciwnosciami i knowaniami ruskich agentow,
zeby ze swym radyjkiem trafic pod strzechy?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej