Re: Panie Smarzowski!

Data: 2018-10-08 17:04:03
Temat: Re: Panie Smarzowski!
Od: XL <i...@g...pl>

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
-napoleona-teraz-jest-biskupem,57482.html

-glodz-ps-guastar-informowal-sb-o-papiezu-janie-pawl
e-ii-pisze-wirtualnapolska/ar/13535212

> Gorzej, bo stoi za pijaństwem Kwaśniewskiego w Charkowie. Jako wspólnik.

No to następny tytuł mamy -,,Kwachem w głoda, upsss, Głodzia!" (podtytuł:
,,Czerwone i czarne").
Czemu nie?

Komuchom REALNE wybryki Kwacha nie zaszkodziły na ich wiarę, to mojej byle
bzdet nie zaszkodzi.
--
XL