OSPA

1. Data: 2007-10-19 13:43:28

Temat: OSPA
Od: MEMILM007 <M...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym Się dowiedzeć czegos od medyków na temat ospy. Objawy,
przebieg leczenia, zalecane leki.
Pozdrawiam.

2. Data: 2007-10-19 21:36:18

Temat: Re: OSPA
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym Się dowiedzeć czegos od medyków na temat ospy. Objawy,
> przebieg leczenia, zalecane leki.
> Pozdrawiam.

PROPONUJE WYKUPIC ABONAMENT NA GOOGLE.
P.

3. Data: 2007-10-20 06:32:45

Od: MEMILM007 <M...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> PROPONUJE WYKUPIC ABONAMENT NA GOOGLE.
> P.

A skąd mam wiedzieć, że znalezione tam informacje są prawdziwe? Dlatego
zadałem pytanie Fachowcom, ale to była jak widać strata czasu.
Pozdrawiam.

4. Data: 2007-10-20 14:37:17

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

MEMILM007 pisze:

> A skąd mam wiedzieć, że znalezione tam informacje są prawdziwe? Dlatego
> zadałem pytanie Fachowcom, ale to była jak widać strata czasu.

A te uznasz za prawdziwe bo? Tej pewności w internecie nie masz. Może
spróbuj szukać w portalach medycznych. Tam jest jakaś kontrola tego, co
ludzie piszą.
A po sprawdzoną (choć nie zawsze najaktualniejszą) wiedzę proponuję udać
się do miejsca zwanego: "biblioteka". To taki budynek z książkami, które
można wypożyczyć, bądź poczytać na miejscu. Zadziwiające jak dużo
ciekawych rzeczy można się dowiedzieć. Prawie tyle co w googlach.
Szczególnie polecam czytelnie bibliotek Akademii Medycznych. Dział
"choroby zakaźne".

Kffiatek

Zęby mądrości
"Pijacki" katar
wymaz bakteriolog. -bakterie, sztuk 2 siedzą sobie we mnie
Re: Chory wezwal w nocy karetke do szpitala bo.........
Gdzie leki na recepte bez recepty?