OŚRODKI REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWE NAD MORZEM

1. Data: 2003-01-21 08:51:02

Temat: OŚRODKI REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWE NAD MORZEM
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o podzielenie się waszymi doznaniami odnośnie takich
ośrodków. Proszę o pomoc bo wybieram się 1 raz do takiego ośrodka. Opiszę
pokrótce co chciałbym wiedzieć. Choróję na zanik mięśni poruszam się na
elektrycznym wózku inwalidzkim. Dlatego szukałbym ośrodka z pełną
możliwością poruszania się takim wózkiem i oczywiście jeżeli to możliwe
żebym mógł dojechać na plażę bez problemów takim wózkiem. Jest on bardzo
ciężki dlatego nie wchodzi w rachubę noszenie na wózku musi być dojazd.
Pokoje najlepiej 2 osobowe ponieważ muszę zabrać opiekuna w moim przypadku
brata. Koniecznie z łazienką dostosowaną dla ON. Turnus ok 14 dniowy i
oczywiście najlepiej jak najtańszy -mowa o turnusie letnim. No i oczywiście
jakieś zabiegi rehabilitacyjne. No to już mniej więcej wszystko czego
szukam. Najlepiej proszę o podanie stron internetowych z takimi ośrodkami
ewentualnie o podanie nazwy miasta i ośrodka (znajdę sobie w wyszukiwarce).
Bardzo proszę o pomoc -PILNE bo muszę się zdecydować.
Pozdrawiam Sebastian

2. Data: 2003-01-21 10:21:32

Od: "Hakeef" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj.ja polecilbym tobie swinoujscie, spedzilem tam dwa tygodnie i bylo
super;) czysto, lazienki bez progow, szerokie drzwi, tel. tv, winda.do morza
okolo 1000m ale chodniki obnizone, polbruk, do tego te 1000m to jazda po
glownym powiedzmy pasazu ze smazalniamiryb itp przybytkami;) . co
najwazniejsze zjazd do morza jest wylozony gumowym chodnikiem o lagodnym
zjezdzie.

.

3. Data: 2003-01-21 10:40:26

Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o podawanie nazwy ośrodka przy opisie.

4. Data: 2003-01-21 13:57:39

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hakeef" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> glownym powiedzmy pasazu ze smazalniamiryb itp przybytkami;) . co
> najwazniejsze zjazd do morza jest wylozony gumowym chodnikiem o lagodnym
-----------------------------------
Masz na myśli pewnie Uzdrowisko Świnoujście. Z tego , co mi wiadomo jako
mieszkańcowi tego miasta, ON ze Świnoujścia jeżdżą na turnusy
rehabilitacyjne do Międzywodzia (ok. 30 km na wschód od Świnoujścia) do
specjalnie przystosowanego Ośrodka, położonego 100 m od plaży o nazwie
"Relaks".
Turnusy organizowane są od wielu lat przez Stowarzyszenie Pomocy Osobom
Niepełnosprawnym w Świnoujściu, które zabiega o środki na dofinansowanie
koszów turnusów.
Osobiście w Ośrodku nie byłem (zrezygnowałem z mego udziału na rzecz osób,
którym było to bardziej potrzebne), wiadomo mi jednak, że Ośrodek odpowiada
w pełni stawianym przez Roja wymaganiom. Liczyć się trzeba jednakże z tym,
że turnusy letnie (jak wszędzie zresztą) są droższe od turnusów poza
sezonem. Adres Ośrodka, kontakt oraz opis tego co jest oferowane, znajdziesz
na stronie: http://www.inet.pl/orwi/
Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

5. Data: 2003-01-21 14:39:18

Od: "Hakeef" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> że turnusy letnie (jak wszędzie zresztą) są droższe od turnusów poza
> sezonem. Adres Ośrodka, kontakt oraz opis tego co jest oferowane,

witam zbyszku.
ten osrodek nazywa sie AMIGO a w miedzywodziu tez jes super, tylko jesli
ktos lubi cos pozwiedzac to niestety w miedzywodziu sie zawiedzie;( to
miejsce dla ludzi lubiacych spokoj.jest jeszcze dziwnowek, tu tez bylem jest
ok tylko 3 latatemuto full wysokich kraweznikow bylo;) ale sm,igalem po
asfalcie;) o diwo nikt ne trabil;)

6. Data: 2003-01-21 18:32:54

Od: "chudy_31" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roj" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wyszukiwarce).
> Bardzo proszę o pomoc -PILNE bo muszę się zdecydować.

______________________
witaj;
ja rowniez jakis czas temu poszukiwalem jakiegos osrodka nad morzem na
turnus letni i zdecydowalem sie na wyjazd do Sarbinowa (kolo Koszalina).
przegladalem kilka ofert i ta jakos mi najbardziej podeszla. zreszta
zapoznaj sie sam z ich oferta: http://www.bryza.afr.pl/
pzdrw
Tomek K.

---

7. Data: 2003-01-22 13:38:21

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ośrodków. Proszę o pomoc bo wybieram się 1 raz do takiego ośrodka. Opiszę
> pokrótce co chciałbym wiedzieć. Choróję na zanik mięśni poruszam się na
/.../

Polecam OR-W AGAWA w Mrzeżynie.

--
Agnieszka
p...@o...pl

8. Data: 2003-01-23 09:45:15

Od: "Hakeef" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opiszę
> /.../
>
> Polecam OR-W AGAWA w Mrzeżynie.
>
> --
> Agnieszka
> p...@o...pl
>
> hmm.. ten osrodek to syf......napewno nie dla wozkowiczow;( bylo tam
zimno, waskie drzwi to opinia mojego kolegi ktory tam byl;( nie poleca dla
wozkowiczow......

9. Data: 2003-01-23 18:34:10

Od: "Pulsarek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm.. ten osrodek to syf......

W porównaniu do Kurortu na Kanarach, to pewnie wypada
bladziutko. Ja jadę tam w tym roku. Już 6 raz spędzę tam
cudowne 2 tyg.

> napewno nie dla wozkowiczow;(

Skoro się wypowiadam, to znaczy, że znam temat.:)
Sama mam zanik mięśni i jeżdżę wózkiem elektrycznym.
Ośrodek _jest_ także dla wózkowiczów. Są pokoje na
parterze, duże łazienki [do wyboru, prysznic lub wanna],
podjazd do jadalni. Jedynym minusem są trochę za małe
pokoje.

> bylo tam zimno,

Jeżdżę w lato i zamawiam sobie pogodę.:)

> waskie drzwi to opinia mojego kolegi ktory tam byl;(

Mieszczę się we wszystkie drzwi. Mam duży, typowo
terenowy wózek.

> nie poleca dla wozkowiczow......

Jaki Ośrodek Twój kolega poleca?

--
Agnieszka
p...@o...pl

10. Data: 2003-01-24 10:03:08

Od: "Hakeef" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> pokoje.

> Jeżdżę w lato i zamawiam sobie pogodę.:)

> Mieszczę się we wszystkie drzwi. Mam duży, typowo

jesli chodzi o mnie i i kolege;) to polecamy ;
1.miedzywodzie
2.dziwnowek
3.swinoujscie
jesli chodzi o jeziora to;
1.wagrawiec
2.goscim
dodam, ze jestesmy tetrusami i nie lubimysobie zycia utrudniac;) ajesli
komus sie mrzezyno podoba to prosze bardzo;) jak to powiadaja...zlota miska
jesc nie daje, ale z chelmu tez mozna sie n...........ć;)

Wisielczy humor
zagadka
2 FACETÓW I KOBIETA :-)
Re: Czas na dokument
Please select: SEX , Marriage or BIG MONEY (or ALL !!!)