Strona SamiSobie - dzial prawo - list na grupe

1. Data: 2003-01-21 09:30:49

Temat: Strona SamiSobie - dzial prawo - list na grupe
Od: e...@r...com.pl (Ewa Mędrzycka) szukaj wiadomości tego autora

Witami i serdecznie pozdrawiam.
I moje pytanie:
Czy mając III grupę inwalidzką mam prawo do jakichkolwiek odliczeń od
dochodów w 2002 roku ?
Np; na cele rehabilitacyjne ?
Będę wdzięczna za odpowiedż i ewentualne wskazanie przepisu który to
reguluje.
Z góry dziękuję
Ewa

2. Data: 2003-01-21 13:26:50

Temat: Re: Strona SamiSobie - dzial prawo - list na grupe
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Mędrzycka" <e...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> Witami i serdecznie pozdrawiam.
> I moje pytanie:
> Czy mając III grupę inwalidzką mam prawo do jakichkolwiek odliczeń od
> dochodów w 2002 roku ?
> Np; na cele rehabilitacyjne ?
---------------------------------
Zobacz pod: http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030121/prawo/prawo_a
_5.html#1

tytuł: Limity ulg i odliczeń za 2002 rok i niżej objaśnienia do PIT/0.
Jeśli posiadasz którakolwiek z grup niepełnosprawności możesz odliczyć
wydatki na leki przekraczające w danym miesiącu podaną kwotę (wydatki -
kwota limitu na leki= odliczenie dochodu do opodatkowania), pozostałe
wydatki (z wyjątkiem podanych wyżej i konkretnie wyliczonych) nie są
limitowane i mogą obejmować wszelkie wydatki na urządzenia służące
rehabilitacji, płatne zabiegi rehabilitacyjne itp. Tu jest też wyjątek: nie
można odliczyć wydatków, w tej części, w której otrzymało się pomoc
finansową ze strony MOPR, POPR, MOPS lub PFRON itp. Można natomiast odliczyć
wszystko, co finansowało się "z własnej kieszeni".
Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

OŚRODKI REHABILITACYJNO-WYPOCZYN KOWE NAD MORZEM
Wisielczy humor
zagadka
2 FACETÓW I KOBIETA :-)
Re: Czas na dokument