!!!! OSTRE PRZYPRAWY !!!!!!!!!

1. Data: 2001-07-01 20:39:25

Temat: !!!! OSTRE PRZYPRAWY !!!!!!!!!
Od: "Patryk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzieś kiedyś w necie trafiłem na stronkę ale zapomniałem i nie mogę trafić.
Czy ktoś zna przyprawę, która jest ostrzejsza od tabasco i gdzie ewentualnie
można ją kupić.
Z góry dzięki za info.
a...@w...pl

1. Data: 2001-07-01 21:39:33

Temat: Re: !!!! OSTRE PRZYPRAWY !!!!!!!!!
Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

harissa lub harrissa
przyprawa arabska, kupowalam w Tunezji, szukaj w sklepach z orientalna
zywnoscia lub w supermarketach (geant itp)
jest piekielnie ostra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdrawiam
kachna
Użytkownik Patryk <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1UL%6.46515$6...@n...chello.at...

1. Data: 2001-07-01 22:07:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 01 Jul 2001 20:39:25 GMT, "Patryk" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
>Czy ktoś zna przyprawę, która jest ostrzejsza od tabasco i gdzie ewentualnie

a to chyba by wystarczyly niektore rodzaje chile....Magda! Jestes
tuuu? Przetlumacz o chiles/chillies

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-02 09:10:24

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. Sambal Olek jest ostry strasznie, pieprz Cayenne też jest ostry,
pikantna pasta curry i wiele wiele innych przypraw.

--
Lilly was here

1. Data: 2001-07-02 09:36:32

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Np. Sambal Olek jest ostry strasznie, pieprz Cayenne też jest ostry,
> pikantna pasta curry i wiele wiele innych przypraw.

...albo weź chile morita i zrób z nich pastę harissa, jak było tu
opisane. Choć już ze "zwykłych" chilli, tych maciupcich wychodzi trutka
na karaluchy, jak już opisałem przed paru dniami ;-)
Sambal oelek nie uważam, za aż tak ostry. Ostatnio kupiłem indyjskie
mixed pickles hot, to aż włosy bolały ;-)

Waldek

1. Data: 2001-07-02 19:45:06

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np. Sambal Olek jest ostry strasznie,

sambalem to sobie smaruje chleb jak dzemem, a jak mi malo, to jem
lyzeczka:)) kocham ta przyprawe!!!

1. Data: 2001-07-05 19:29:59

Temat: R: !!!! OSTRE PRZYPRAWY !!!!!!!!!
Od: "Terry" <e...@f...ch> szukaj wiadomości tego autora

Tez uwielbiam ostre przyprawy i kiedys wymyslilam sobie taki sosik do
miesiwa.
Lyzke stolowa Sambal Oelek, troche oliwy z oliwek, zabek czosnku (taki
zdrowy), troche tabasco, ciut peperoncino i 1 posiekana cebulke.
Moze to cie zadowoli :-)
Terry

1. Data: 2001-07-05 19:35:54

Temat: Re: R: !!!! OSTRE PRZYPRAWY !!!!!!!!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

czy sie po tym tylko pocisz, czy dym Ci leci uszami?
Jam nieodporna... i od byle czego strasznie sie zasmarkam od razu

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-05 20:08:59

Temat: R: R: !!!! OSTRE PRZYPRAWY !!!!!!!!!
Od: "Terry" <e...@f...ch> szukaj wiadomości tego autora

Po tym sosiku wystepuja wszystkie objawy, smarkanie tez. No i dodatkowo
topisz sobie zoladek (ale to dopiero w nocy).
Terry
Ps.
Zaczelam robic kalendarz Piecemakers 2002. Moze skoncze za 5 lat :-)

1. Data: 2001-07-05 20:42:08

Temat: Re: R: R: !!!! OSTRE PRZYPRAWY !!!!!!!!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Terry
>Ps.
>Zaczelam robic kalendarz Piecemakers 2002. Moze skoncze za 5 lat :-)

czyzby tylko zoladek? hie hie hie

za 5 lat tylko?? to masz tempo..

Krysia
K.T. - starannie opakowana