!!!OSTRZEGAM!!! Wszystkich chcących kupić zestaw POP

1. Data: 2002-01-28 08:53:47

Temat: !!!OSTRZEGAM!!! Wszystkich chcących kupić zestaw POP
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostrzegam wszystkich przed zakupem zestawu POP. Dlaczego? Sam miałem zamiar to
zrobić, ale w porę znalazłem w internecie informację, która mnie od tego
odwiodła. Otóż po upływie ważności karty POP na rozmowy wychodzące,
chociażbyście nie dzwonili do nikogo, to wasze konto jest nie tylko blokowane,
ale i ZEROWANE (czyszczone - OKRADANE). Kto nie wierzy, niech zadzwoni sobie do
serwisu Idei - wcale nie ukrywają nawet swojego złodziejstwa. W przypadku
pozostałych dwóch operatorów jest tak, że po upływie ważności karty na rozmowy
wychodzące konto jest blokowane dla rozmów wychodzących, ale po uzupełnieniu
konta kartą przedłużającą jego ważność wartości są sumowane. Przykład. Przed
upływem ważności konta na rozmowy wychodzące miałeś na koncie 30 zł. W
przypadku złodziejskiej Idei, kiedy mija ważność konta na rozmowy wychodzące,
możesz się już na zawsze pożegnać ze swoimi 30 złociszami - masz 0 (zero). W
przypadku pozostałych operatorów po doładowaniu konta masz nadal swoje 30 plus
wartość doładowania. Przekażcie wiadomośc dalej.

2. Data: 2002-01-28 14:38:35

Od: "Jacek Krupa" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogromne dzięki za informację ,właśnie nosiłem się z zamiarem nabycia zestawu
kom.POP i już zacząłem zbierać informacje na ten temat.Właśnie brakowało mi
istotnej informacji nt.długości czasu ważności karty POP a sprzedawcy
tłumaczą
na ten temat tak, aby istoty czyszczenia karty nie wytłumaczyć.

--
Jacek z Nowego Sącza.
Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

3. Data: 2002-01-28 21:01:11

Od: w...@a...net.pl (Krzysztof Wostal) szukaj wiadomości tego autora

> ale i ZEROWANE (czyszczone - OKRADANE). Kto nie wierzy, niech
zadzwoni sobie do
> serwisu Idei - wcale nie ukrywają nawet swojego złodziejstwa. W
przypadku

Czy to jest złodziejstwo? Nie wiem. Jest to niezbyt eleganckie, ale
gdy
kupujesz zestaw POP godzisz się na warunki jakie stawia Ci operator.
Co do nie zerowania konta przez innych operatorów to nie jestem pewien
jak to jest. Mój kolega zrezygnował z 'SIMPLUS:', bo właśnie zerowano
mu konto.
Poza tym, który operator da Ci tak długi czas na odbieranie rozmów
przychodzących?
Pozdrawiam - Krzysztof Wostal.

--
----
Darmowe konta e-mail 30 MB, w idealnej domenie,

4. Data: 2002-01-29 14:35:59

Od: "Stefan Stamblewski" <5...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest normal u wszystkich operatorów, a w TAK TAK jeszcze gorzej.
SS

5. Data: 2002-01-29 21:27:30

Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jednak obstaje przy idei - chociaz tez uwazam ich za zlodziejaszkow...;-)
ale to trzeba przyznac... rozmowy maja najtansze!! Mnie np. utrzymanie dwoch
komorek w idei na pop kosztuje miesiecznie 33 zl i to przy aktywnych
polaczeniach wychodzacych
pozdr.
robercikus

Użytkownik "Stefan Stamblewski" <5...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> To jest normal u wszystkich operatorów, a w TAK TAK jeszcze gorzej.
> SS

kary dla inwalidów
Ochrona danych a dofinansowanie ON
powiekszlnik telewizyjny dla niewidzacych
Nie dla idiotow!
Troche o korupcji