zatrucie alkoholem?

11. Data: 2003-02-28 14:26:13

Temat: [OT]
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Polsce i Rosji jest tak jak jest nie dlatego, ze sie pije. Pije sie
> dlatego, ze jest tak jak jest.

Glupie podejscie. Ile przestepstw jest popelnianych po spozyciu alkoholu.
Ile rodzicow zneca sie nad dziecmi (takich bym od razu do komory gazowej).
Pije sie bo tak jest, ale tak jest BO SIE PIJE. Pozniej ida pieniadze z kas
na leczenie marskosci watroby i innych swinstw oraz raka pluc (to sie tyczy
palaczy, bo to jeszcze gorsze od alkoholizmu).

Pozdrawiam
Prawie abstynent, bez nalogow WiseMan

12. Data: 2003-03-01 00:42:10

Temat: Re: [OT]
Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

> Prawie abstynent, bez nalogow WiseMan

zabstynencją jest jak z ciążą , nie mozna być trochę w ciąży i trochę
abstynentem,
btw od piwa i wina też jest marskość - duży problem we Francji ,
Włoszech i Niemczech

pzdr Tichy

13. Data: 2003-03-01 02:26:30

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zabstynencją jest jak z ciążą , nie mozna być trochę w ciąży i trochę
> abstynentem,
> btw od piwa i wina też jest marskość - duży problem we Francji ,
> Włoszech i Niemczech

Ale czy Francuzi nie wydaja przypadkiem znacznie mniej na kardioproblemy?

--
Melon - grandmaster of sweat, pain and suffering himself.

14. Data: 2003-03-01 02:44:37

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile przestepstw jest popelnianych po spozyciu alkoholu.

A nie precyzyjniej byloby "po naduzyciu"?

> [...]
tyczy
> palaczy, bo to jeszcze gorsze od alkoholizmu).

Zgadzam sie, ale nie winmy za to wszystko alkoholu tylko nieodpowiedzialnych
ludzi.

--
Melon - grandmaster of sweat, pain and suffering himself.

15. Data: 2003-03-01 15:36:14

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam sie, ale nie winmy za to wszystko alkoholu tylko
nieodpowiedzialnych
> ludzi.

Fakt, ludzie sa najgorsi. Bo co jest mi winny KCN ze zmarlo kilku ludzi.
Ten kto truje jest winny.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

16. Data: 2003-03-01 15:38:31

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, wszystko w nadmiarze szkodzi. Ale okazjonalnie (dosc rzadko)
wypije lampke wina, i nic mi od tego nie bedzie. Ale o ile wino jest
"zdrowe" to picie wodki jest bez sensu. Nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie
to robia, dla mnie byloby to najwieksze ponizenie.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

17. Data: 2003-03-01 15:55:16

Od: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, ludzie sa najgorsi. Bo co jest mi winny KCN ze zmarlo kilku ludzi.
> Ten kto truje jest winny.

Panowie! zamiast się wymądrzac na temat szkodliwości alkoholu moglibyście
pomóc "s" ustalic co mu dolega!Napisał, że się napił na imprezie wódki i ma
dziwne i niepokojące objawy a Wy mu teksty na temat alkoholizmu sypiecie.
Dla mnie to bezsens.

Obcy
polecam:
http://www.totalizm.art.pl

18. Data: 2003-03-01 16:11:34

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No mowie ze ma pewnie wrzody, albo watroba juz mu odmawia posluszenstwa.
Jego sprawa, nie obchodzi mnie to... zreszta jak pisal juz mu odpowiedzieli
jacys doswiadczeni alkoholicy (za duzo koniakow)

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

19. Data: 2003-03-01 16:33:40

Od: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odpowiedzieli
> jacys doswiadczeni alkoholicy (za duzo koniakow)

Ok, noo teraz było już na temat :-)

Obcy
polecam:
http://www.totalizm.art.pl

20. Data: 2003-03-02 01:45:39

Od: "s" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" <w...@b...wp.pl> wrote in message

> No mowie ze ma pewnie wrzody, albo watroba juz mu odmawia posluszenstwa.
> Jego sprawa, nie obchodzi mnie to...

to po co w ogole odpisywales na ten post jak cie to nie obchodzi?

moczowody...
MERIDIA
Ile moze trwac
objawy - co to moze byc?