[OT?]

1. Data: 2001-09-28 00:49:27

Temat: [OT?]
Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogło by się wydawć że to pytanie jest bardziej do pl.sci.psychologia, ale
akurat w tym wypadku jest chyba na temat tej grupy :)
Czy w PL można zgłosić gdzieś osobe chorą psychicznie (ale nie stanowiącą
zagrożenia) żeby odpowiedni lekarze się zajeli tą osobą ?

--
Raf256

2. Data: 2001-09-28 06:01:08

Temat: Re: [OT?]
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Czy w PL można zgłosić gdzieś osobe chorą psychicznie (ale nie stanowiącą
>zagrożenia) żeby odpowiedni lekarze się zajeli tą osobą ?
W myśl ustawy o ochronie zdrowia psychicznego przymusowe leczenie jest
możliwe tylko wtedy, gdy dana osoba stanowi zagrożenie dla siebie lub
innych.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

3. Data: 2001-09-28 07:11:54

Od: "Magda L." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli dana osoba jest jeszcze niepełnoletnia, wówczas rodzice/opiekunowie
mogą śmiałao skierować ja na leczenie.
W innnym wypadku - niestety bez jej zgody żaden psycholog/psychiatra nie
może jej pomóc. (chyba, że swoim postępowaniem zagraża ona życiu własnego,
czy też życiu innych).

4. Data: 2001-09-28 07:49:38

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf256"
> Czy w PL można zgłosić gdzieś osobe chorą psychicznie (ale nie stanowiącą
> zagrożenia) żeby odpowiedni lekarze się zajeli tą osobą ?

Czy nie myślisz czasem o pewnej osobie z grupy dyskusyjnej? ;-)
Asia

5. Data: 2001-09-28 11:46:27

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <7...@4...com>,
d...@p...bez.onet.spamu.pl says...
> W myśl ustawy o ochronie zdrowia psychicznego przymusowe leczenie jest
> możliwe tylko wtedy, gdy dana osoba stanowi zagrożenie dla siebie lub
> innych.

Jest jeszcze 3cia mozliwosc - ze na leczenie skieruje sad.

6. Data: 2001-09-28 22:03:41

Temat: Odp: [OT?]
Od: "Aro" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Praktycznie oznacza to ze dopoki nie rzuci sie na ciebie badz siebie z nozem
to nic nie mozesz zrobic ;-( Tak to wyglada.
A wezwane pogotowie odwiezie ci takiego delikwenta po paru dniach do domu.
;-(

7. Data: 2001-09-29 02:36:46

Od: "Lidia D." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda ze nie da sie zatrzymac tej poglebiającej sie
obsesji i rozszepia jazni ;(

Lidka

8. Data: 2001-09-29 12:36:35

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>In article <7...@4...com>,
>
>Jest jeszcze 3cia mozliwosc - ze na leczenie skieruje sad.
Który w orzekaniu jest związany przepisami ustawy.

9. Data: 2001-09-30 16:17:10

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <l...@4...com>,
d...@p...bez.onet.spamu.pl says...

> Który w orzekaniu jest związany przepisami ustawy.

Jasne - ale to jest jednak 3cia mozliwosc. I wtedy moze nie zagrazac
zyciu wlasnemu lub osob trzecich ale sad moze go skierowac przymusowa na
leczenie.

10. Data: 2001-10-01 07:07:56

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek <j...@w...pl> wrote in news:MPG.162163ede6fd9fed9896d4@news.tpi.pl:

> Jasne - ale to jest jednak 3cia mozliwosc. I wtedy moze nie zagrazac
> zyciu wlasnemu lub osob trzecich ale sad moze go skierowac przymusowa
> na leczenie.

Musi. Sąd sobie nie może ożec tak dla frajdy, ale musi mieć opinię sądowo-
psychiatryczną z wnioskiem o detencję. Czyli, że zagraża

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

wysilek fizyczny, a wady wzroku
wynik badania moczu
Szkodliwe komórki
Pytanie o firmę