OT Architekt wnętrz

1. Data: 2002-07-01 12:36:40

Temat: OT Architekt wnętrz
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukałam, pytałam na innych grupach, zgłaszają się sami studenci. Czy ktoś
zna dobrego architekta z doswiadczeniem w wawie? A jesli ten ktoś mógłby mi
podszepnąć jakie są średnie ceny, byłabym wzięta w nioebo :-) Mianowicie,
mam zaklepaną wizytę jednej takiej pani, ale IMO ceny ma z sufitu. Za
zrobienie projektu aranżacji wnętrz 4 pok. mieszkania życzy sobie 9.000
złociszów.
Zapraszam do A...@w...pl, coby nie zaśmiecać. Przepraszam.
Asia

2. Data: 2002-07-02 07:17:08

Temat: Re: OT Architekt wnętrz
Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę polecić siebie, jeżeli wystarczy aranżacja w rzutach. Od niedawna
jestem mgr inż. architektem i w projektowaniu wnętrz nie mam jeszcze dużego
doswiadczenia ( kilka projektów ), dlatego też nie biorę za projekt dużo. Za
jedną aranżację 100 - 200 zł. Przeważnie robię kilka do kilkanascie wersji,
żeby było z czego wybierać. Wszyscy klienci do tej pory byli bardzo
zadowoleni.
Mieszkam na Ochocie w Warszawie.
Justyna Jabłońska

Jakie domowe metody walki ze szczurami?