[OT] Do tych za Odra

1. Data: 2003-04-11 07:52:40

Temat: [OT] Do tych za Odra
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Jest tu troche osob mieszkajacych w Niemczech lub czesto do Niemiec
jezdzacych, dlatego pomyslalem, ze podziele sie wiadomoscia. Otoz wczoraj
udalo mi sie kupic w pewnym sklepie patelnie Berndes ze szklana pokrywka za
25 Euro co uwazam za szczegolnie korzystna cene. Nie sprawdzalem dokladnie
ale to za 2/3 regularnej ceny sklepowej albo jeszcze mniej. Nie chce tu
robic kryptoreklamy i nie wiem czy te patelnie jeszcze sa ale gdyby kogos
interesowalo, to chetnie podam strone internetowa, gdzie najblizszy sklep
mozna zlokalizowac. Moze nawet lezy to gdzies przy autostradzie.

Irek kochany

1. Data: 2003-04-13 06:56:01

Temat: Re: [OT] Do tych za Odra
Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>interesowalo, to chetnie podam strone internetowa, gdzie najblizszy sklep
>mozna zlokalizowac. Moze nawet lezy to gdzies przy autostradzie.

Strasznie dawno Cie nie widzialam i tym bardziej sie ciesze:)))))
A teraz dawaj te namiary, bo sie 27 kwietnia do enerdowa po zakupy wybieram. A
tak na marginesie, to czy to som patelnie zeliwne??
Ostatnio w osiedlowym samie zoczylam zeliwne brytfanki po ca 50 zl za sztuke,
bez pokrywy. Chyba sobie odpuszcze....
Wesolego zajonca jesli nie zdaze cie odczytac przed swietami i baby do
przytulenia i skonsumowania zyczy Qd
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-04-13 09:00:39

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"kudlata" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
sztuke,
> bez pokrywy. Chyba sobie odpuszcze....
> Wesolego zajonca jesli nie zdaze cie odczytac przed swietami i baby do
Szczescie moje jedyne Kudlate!

Nic dziwnego, ze mnie widac nie bylo - calymi dniami grzebie w ogrodzie,
dlatego tez na przyszlosc, nie zycz mi bron Boze zajoncow, bo mi zajonce
bardzo rzadkie jagody tak poobgryzaly, ze w tym roku zbiorow chyba nie
bedzie. Tak brzydko obsobaczalem, ze nawet moj przygluchy sasiad uslyszal i
wyszedl ze sznapsem na pocieszenie. Zycz mi lepiej ... cos kudlatego.
A o patelni i innych przyjemnosciach prywatnie, zeby bylo przyzwoiciej.

Jutro jade do swoich dolnoslaskich posiadlosci, wiec wesolych i smacznych
Swiat Grupie w calej okazalosci zycze.

Irek kochany

1. Data: 2003-04-13 15:52:16

Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Swiat Grupie w calej okazalosci zycze.
>
>Irek kochany
>
>No to życze Ci kudlatych mazurkow, slodkich jajeczek i innych takich.
Ale jak to prywatne nie dojdzie ( bo na razie ani widu ani slychu na zadnym z
dwoch moich adresow, a z kuchni to na k...@p...onet.pl sie pisze), to ci
nie tylko zajency ale i innych ryjowcow i obgryzaczy pozycze, a co....
Qd z sosem cumberland za slodkim, bo mamusia zrobila galaretke pporzeczkowom
ratujonc polskie cukrownie.....
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Termosy
rosół z pulpetami?
Jak się robi owsiankę?
czym prostym zablysnac na snadaniu wielkanocnym?
Pojemnik na chleb