[OT] Kraków - listopadowe spotkanie

1. Data: 2006-11-03 09:01:39

Temat: Re: [OT] Kraków - listopadowe spotkanie
Od: "skrzacik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:eii73e$8mc$1@news.onet.pl...

> Załatwiłam opiekę do dziecków. Zatem będę :D:D:D:D
> MKatarynka
huraa!!!

skrzacik

2. Data: 2006-11-03 09:37:30

Temat: [OT] Kraków - listopadowe spotkanie
Od: "skrzacik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

pomimo uzgodnień poczynionych na ostatnim spotkaniu, ze względu na pilne
zajęcia naszych Gospodarzy, które Im wyskoczyły z nienacka, listopadowe
spotkanie odbędzie się w sobotę 18.11.2006 o godz. 16:00, w tym samym
miejscu co zawsze, czyli u Andrzeja i Violi z Małopolskiego Centrum Szycia
i Robótek Ręcznych Axal Polska s.c.; ul. Kalwaryjska 9-15, tel.: 012 656
72 56; www.axal.pl, www.qp.com.pl, www.maszynydoszycia.qp.com.pl

Uprzejmie proszę w imieniu organizatora o zgłaszanie swojej obecności celem
przygotowania odpowiedniej ilości krzeseł cobyśmy nie musiały siedziec
sobie na kolanach.

Jeśli macie jakieś dodatkowe pytania dotyczące tego jak trafić lub czy jakiś
produkt jest na stanie, piszcie na adres e-mailowy:
k...@n...pl

Ponadto uprasza sie aby ktos przywlokl na spotkanie przegryzki np.: kruche
ciasteczka, owoce oraz napitki typu woda mineralna, soki i/lub piffko.

--
skrzacik
----------------------------

3. Data: 2006-11-03 13:22:35

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmiana zaznaczona w kalendarzu. :-)
Będę na 99,99%
Pozdrawiam
Dorfi

4. Data: 2006-11-03 17:38:01

Od: "skrzacik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorfi" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zmiana zaznaczona w kalendarzu. :-)
> Będę na 99,99%
> Pozdrawiam
> Dorfi

supcio :)

skrzacik

5. Data: 2006-11-04 10:43:44

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-11-04 14:12:03

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-11-07 17:10:57

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <e...@h...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-11-03, skrzacik <m...@i...pl> wrote:
> huraa!!!

No, wychodzi na to, ze dziecko wrecze mezowi, a zatem, jezeli tylko
niebo nie zwali nam sie na glowy i dojedziemy do Krakowa - tez bede :)

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein
--
"Nie ma takiej krzywdy, ktorej by nie mozna przebaczyc." - S. Wyszynski

8. Data: 2006-11-08 09:54:31

Od: "skrzacik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein"
<e...@h...eu.org> napisał w wiadomości

> No, wychodzi na to, ze dziecko wrecze mezowi, a zatem, jezeli tylko
> niebo nie zwali nam sie na glowy i dojedziemy do Krakowa - tez bede :)
>
> Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein

no to powrot do korzeni nam sie szykuje - huraa

skrzacik

9. Data: 2006-11-18 13:36:38

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba jednak spotkanie będzie beze mnie. Buuuuuuu
Michał chory, więc go ze soba nie wezmę, a chłop mi jeszcze z pracy nie wrócił.
Właśnie dzwonił, że mu jeszcze zejdzie.
Będe o Was myśleć
Dorfi

10. Data: 2006-11-23 22:46:16

Temat: Re: [OT] Kraków - listopadowe spotkanie - sa fotki :)
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Melduje, ze fotki wrzucone na www.koronki.art.pl

pozdrowka
Kaila, zarobiona po uszy...

--
http://www.decoupage.art.pl - Sklep internetowy z artykułami do decoupage
http://www.prezenty.art.pl - Sklep internetowy - galeria rękodzieła

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

[xxx] Stworzenie świata - schemat poszukiwany
NAPĘD DO MASZYNY
spodniczke skonczylam
Heritage Elegantka_Maria
szukam smoka