[xxx] Stworzenie świata - schemat poszukiwany

1. Data: 2006-11-03 09:35:40

Temat: [xxx] Stworzenie świata - schemat poszukiwany
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przekopałam archiwum, ale podawane wcześniej 'sznurki' już nieaktualne :(

Jeżeli ktoś ma w swoim posiadaniu w/w schemat z miłą chęcią przygarnę go na
swój mail :)
Z góry dziekuję
--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

2. Data: 2006-11-03 10:31:16

Temat: Re: Stworzenie świata - schemat poszukiwany
Od: "Vronka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa tyle znalazłam narazie, może będę miała coś więcej odezwę
się później.
http://photo.163.com/photos/tyyn2003/65284100/
Z życzeniami miłego dnia
Vronka

3. Data: 2006-11-04 14:33:19

Od: "Vronka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety więcej nic nie mam. Przejrzałam moje arhiwum i braki w nim
mam :-(
Pozdrawiam Vronka

NAPĘD DO MASZYNY
spodniczke skonczylam