[OT] Letnie spotkanie w Krakowie

1. Data: 2005-07-22 08:00:02

Temat: Re: [OT] Letnie spotkanie w Krakowie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
news:dbrk1m$iku$1@news.onet.pl...
skrzacik napisał(a):
> Zgodnie z tym co ustalilysmy ostatnim razem, kazdy kto moze (czytaj: jest
> w Krakowie i/lub w okolicach) bedzie mile widziany na spotkaniu robotkowym
> w dniu 6 sierpnia (godzina do ustalenia) w Pubie pod Ogrodkiem na ul.
> Jagiellonskiej (dla osob spoza miasta (niemal na przeciwko Teatru
> Starego).

a moge przyjsc w ciuchach do malowania (scian) i ze statkiem gazetowym
na glowie?
:)))))))))

Ewa (Kraków)

******************************
jasne, bedzie zabawniej :)

skrzacik, ktory bedzxie najwcvzesniej kolo 17:30 bo wczesniej musi byc na
slubie w Arce

2. Data: 2005-07-22 12:27:07

Temat: [OT] Letnie spotkanie w Krakowie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
skrzacik
Dogs think they're human...

3. Data: 2005-07-22 12:53:38

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w dniu 6 sierpnia (godzina do ustalenia) w Pubie pod Ogrodkiem na ul.
> Jagiellonskiej (dla osob spoza miasta (niemal na przeciwko Teatru

Fajnie :).

Kasia

4. Data: 2005-07-22 20:13:51

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.republika.pl/ewa_pasinska

5. Data: 2005-07-25 19:07:40

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja siem meldujem jak najwcześniej bo po urlopie nie mogem na moje dzieci
jusz paczeć i muszem se od nich odpoczonć...

Rzuciło mi sie jusz na musk...

MKatarynka, ogłupiała

6. Data: 2005-07-25 20:54:25

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

MKatarynka napisał(a):
> Ja siem meldujem jak najwcześniej bo po urlopie nie mogem na moje dzieci
> jusz paczeć i muszem se od nich odpoczonć...
>
> Rzuciło mi sie jusz na musk...
>
> MKatarynka, ogłupiała

przestan jenczec, pszync malowac....
pomoz umenczonym w bojach....
zbadalam - idzie sie od Ciebie 1200 sekund

7. Data: 2005-07-29 00:39:40

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> przestan jenczec, pszync malowac....
> pomoz umenczonym w bojach....
> zbadalam - idzie sie od Ciebie 1200 sekund

> [...]

Ale wam dobrze!!! Ja bendem siedziała w domciu... Ale za to w dobrym
towarzystwie Tomcia Palucha!!! ktory Was pozdrawia serdecznie. Pozwolił mi
wyskoczyc na chwilkę do komputerka! trzymajcie sie zdrowo i mam nadzieje
zobaczyc zdjecia z tego spotkania. Nastepnego nie odpuszczę!!!!!!
ewa

8. Data: 2005-07-29 08:00:39

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyskoczyc na chwilkę do komputerka! trzymajcie sie zdrowo i mam nadzieje
> zobaczyc zdjecia z tego spotkania. Nastepnego nie odpuszczę!!!!!!

o rany!!!
to juz w domciu, gratulki wielkie wraz z zyczeniami wszelkiej pomyslnosci
dla ciebie i malenstwa plus milion usciskow i caluskow!

skrzacik

9. Data: 2005-07-30 03:37:59

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> o rany!!!
> to juz w domciu, gratulki wielkie wraz z zyczeniami wszelkiej pomyslnosci
> dla ciebie i malenstwa plus milion usciskow i caluskow!
>
> skrzacik

Dzięki, dzięki. No i do zobaczenia
ewa

10. Data: 2005-08-03 08:08:34

Od: "karmelek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyskoczyc na chwilkę do komputerka! trzymajcie sie zdrowo i mam nadzieje
> zobaczyc zdjecia z tego spotkania. Nastepnego nie odpuszczę!!!!!!

GRATULACJE! :D

Na spotkanie przyjadę na pewno, tylko na którą godzinę? 16.00? 17.00?

do zobaczenia
karmelek

Tanio!!! Igły do frywolitek
Szukam XXX