maszyna dziewiarska-wzory

1. Data: 2005-07-22 09:11:55

Temat: maszyna dziewiarska-wzory
Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem pewna czy to aby napewno na maszyne dziewiarską,bo nie znam się na
tym,ale postanowiłam podać link bo wiem że niektóre z nas skorzystają.

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=91223

Nie wiem czy wszystko jest na maszyne,ale tu wygląda na układ igieł na płytach

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=91223&PhotoID=834413

Niech ktoś napisze czy to na maszynę czy nie to następnym razem będe mądrzejsza
i będe wiedziała czy podawać link czy nie.Proszę żeby mnie jakaś mądra osóbka
oświeciła.

Agas

2. Data: 2005-07-22 09:37:42

Temat: Re: maszyna dziewiarska-wzory
Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i będe wiedziała czy podawać link czy nie.Proszę żeby mnie jakaś mądra osóbka

Owszem, to są schematy wzorów na maszynę dziewiarską dwupłytową.
Magdalena.

Anna 7/2005
Hurtownia w Warszawie
Jak szukac w archiwum?
Czy są włóczki w Łebie i okolicach?
Nasze fotki - czyli poznajmy sie blizej :)