Jak szukac w archiwum?

1. Data: 2005-07-22 07:51:00

Temat: Jak szukac w archiwum?
Od: "Dorota " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim archiwum mozna cos znalesc?Moze mi ktos podac jaka strone?

2. Data: 2005-07-22 08:07:01

Temat: Re: Jak szukac w archiwum?
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jakim archiwum można cos znalesc?Moze mi ktos podac jaka strone?

Proponuje 2 strony
FAQ GRUPY
zbiór często zadawanych pytań oraz mnóstwo innych informacji

PRZESZUKIWARKA ARCHIWUM
http://tinylink.com/?n6BS9bIiJx
w okienku u góry na prawo (obok przycisku "przeszukuj tę grupę") wpisujesz
to co Cię interesuje
- jeżeli krzyzykowanie - pisz xxx
- jeżeli druty - druty
itp.
przykład :
jeśli robisz na drutach ale tylko serwety to wpisz - "druty serwety" lub
"serwety na drutach" i co Ci tam jeszcze do głowy wpadnie.

Nie wiem jak będzie u Ciebie wyglądała sprawa z otwieraniem i zapisywaniem
fotek na serwerze 7ya, po ostatnich zmianach, ale to musisz sprawdzić.
Moolinea
----------------------------
GG 3326795
Google Twoim przyjacielem :)
http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org

3. Data: 2005-07-22 08:46:56

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja najbardziej lubie tą

http://groups.google.pl/advanced_search?q=&hl=pl&lr=
&ie=UTF-8&

W okienku "pokaż wiadomości jedynie z grupy" wpisuje pl.rec.robotki-reczne i
szuka tylko u nas.Jak nie wpisze żadnej grupy szuka też w innych.Można też
wpisać samego autora lub maila,bez nazwy grupy i znajdzie wszystko co pisał we
wszystkich grupach.

Agas

Czy są włóczki w Łebie i okolicach?
Nasze fotki - czyli poznajmy sie blizej :)
[OT ] artykuł
[szydełko/druty] camilla co z tego zrobić?
Re: 7ya jest ratunek!!!!