[szydełko/druty] camilla co z tego zrobić?

1. Data: 2005-07-21 19:50:31

Temat: [szydełko/druty] camilla co z tego zrobić?
Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane doradźcie proszę....

Kupiłam włóczkę Camilla - kolorek jasno zielony tu przykład
http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=10&idg
2=98&idt=707
z myślą o czymś na lato, próbowałam szydełka nr 3 inox ale jakieś grubaśne
wychodziło więc przerzuciłam się na druty 4,5 ale to co udziubałam też było
do bani .... zaczynam myśleć, że się tylko do serwetek nadaję...:-((((((

Może któraś z Was robiła z tego i zechciałaby coś podpowiedzieć.....

Z góry dziekuję
Sinka

2. Data: 2005-07-21 20:09:02

Temat: Re: [szydełko/druty] camilla co z tego zrobić?
Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do bani .... zaczynam myśleć, że się tylko do serwetek nadaję...:-((((((
>
> Może któraś z Was robiła z tego i zechciałaby coś podpowiedzieć.....

cześć!
Ja sobie nabyłam taką
http://kolorowymotek.pl/product_info.php?cPath=21_79
&products_id=279
(taka sama waga i dlugość nitki)
i udziubałam z niej bluzeczkę z albumu Marzeny
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=82947&PhotoID=804304
o ile dobrze pamiętam szydełkiem tulipa 1,6mm z początku wydawało mi się że
robię kolczugę, ale potem jakoś "zmiękło", a po praniu okazało się że jest b.
fajna.
Pozdrawiam i miłego dłubania życzę
Ziuta

3. Data: 2005-07-21 20:26:50

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

SinkaG napisał(a):

> Kupiłam włóczkę Camilla
> Może któraś z Was robiła z tego i zechciałaby coś podpowiedzieć.....

Ja z Camilli robie taka bluzeczke z elementow:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=70834&PhotoID=737773

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=70834&PhotoID=737775

a uzywam dziwnego szydelka o ktorym byla mowa : C.F.I 0.2 ale jaka jest
jego grubosc w mm to nie wiem, ale szydelko 1,6 wydaje mi sie byc za
cieniutkie, przynajmniej dla mnie.
Uwazam ze bluzeczka wychodzi super, procz tego mam jeszcze rozowy
cieniowany i brudny roz cieniowany to bedzie na topy letnie cos a'la bikini.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

4. Data: 2005-07-21 21:33:19

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> a uzywam dziwnego szydelka o ktorym byla mowa : C.F.I 0.2 ale jaka jest
> jego grubosc w mm to nie wiem, ale szydelko 1,6 wydaje mi sie byc za
> cieniutkie, przynajmniej dla mnie.
hmmm... akurat mam pod ręką C.F.I 0.2 (odziedziczone po mamie, która nie ma
cierpliwości dłubać) i rzeczywiście , różnica jest spora... a może ja jakoś
luźniej robię? Nie mam pojęcia.
pozdroowki
Ziuta

5. Data: 2005-07-22 07:43:18

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ...... może właśnie wypiorę to co już zrobiłam i sprawdzę czy
zmięknie.......

I tak sobie myślę, patrząc na bluzeczkę która powstaje u Moniki, że chyba
wzór też sobie kiepski wybrałam ide szykać ażurów i elementów łączonych.....

Dzięki
Hej
Sinka

6. Data: 2005-07-22 14:58:32

Od: "Aneta" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM.
JA Z CAMILLI ZROBIŁAM SOBIE SPÓDNICZKĘ SZYDEŁKIEM 3,5 INOXA. WYSZŁA CAŁKIEM
ŁADNIE. PROSTA ZŁOŻONA ZE SŁUPKÓW A DOLE OZDOBIONA KILKOMA RZĘDAMI AŻURKU.

POZDRAWIAM
ANETA (ZIELONA GÓRA)

7. Data: 2005-07-22 22:18:42

Temat: (szydełko) inspiracje
Od: Kasieńka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie!

Znalazłam przecudne sukienki. Zapaliłam się do zrobienia ich, niestety
przeszukałam cały album i nie ma schematów :-(. Niestety wątpię, by gdzieś
były :-(, ale można choć pocieszyć oczy i popróbować, bo zdjęcia są dość
dokładne. A oto one:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=89227&PhotoID=815230
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=89227&PhotoID=815224
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=89227&PhotoID=815229
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=89227&PhotoID=815223

Szczerze mówiąc to nie prztpuszczałam, że kolorowa koronka szydełkowa moze
być tak piękna i subtelna.

Pozdrawiam serdeczie

zachwycona Kasia z Zielonej Góry

8. Data: 2005-07-23 08:38:27

Temat: Re: (szydełko) inspiracje
Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=89227&PhotoID=815230
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=89227&PhotoID=815224

Do tej pierwszej widziałam gdzieś na 7ya już rozrysowany wzór kwiatka,a do tej
niebieskiej spódnicy jest schemat koronki tej na dole.Nie wiem gdzie to jest bo
nie podobają mi się te ciuszki i nie zapamiętałam,ale jak trafie gdzieś to
podam link.

Agas

9. Data: 2005-07-23 10:00:40

Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasieńka <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> były :-(, ale można choć pocieszyć oczy i popróbować, bo zdjęcia są dość

Sliczne i bardzo modne! Bede wdzieczna jesli ktos potrafi rozszyfrowac te
kwiatki, listki i laczenia...

pozdr
yas

Re: 7ya jest ratunek!!!!