[szycie] sklep z materiałami w Łodzi

1. Data: 2005-07-21 18:12:30

Temat: [szycie] sklep z materiałami w Łodzi
Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pamiętacie szykuję się do zmontowania sobie sukienki z epoki
arturiańskiej :) Znalazłam chętną do szycia, mam wzory (buziaki dla Was za
nie) i wybrałam rodzaj materiału (żorżeta, wiskoza). Czy znacie w Łodzi
dobrze zaopatrzony sklep w materiały i niedrogi? Chciałabym też kupić tam
wełenkę na pelerynę.
Kojarzę taki na Zachodniej przy Próchnika i jeden na Rzgowskiej (moje
rejony) i nic więcej nie zauważyłam ;(
pozdrawiam
Mampka, co do tej pory nie zwracała uwagi na sklep z materiałami

2. Data: 2005-07-22 06:55:00

Temat: Re: [szycie] sklep z materiałami w Łodzi
Od: "Przyklejka>" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
> Kojarzę taki na Zachodniej przy Próchnika i jeden na Rzgowskiej (moje
> rejony) i nic więcej nie zauważyłam ;(
> pozdrawiam

Witam

Na Zachodniej przy Próchnika jest niewielki wybór.
Dobrze zaopatrzony jest sklep na Pomorskiej idąc od placu Wolności po lewej
stronie, inny jest na rogu Piotrkowskiej i Jaracza ( na przeciwko Magdy)
jeszcze jeden na Próchnika idąc od Zachodniej do Piotrkowskiej po prawej
stronie.

zobacz jeszcze w zakładach Pierwsza (chyba tak się nazywają ) przy
Pabianieckiej, w głębi takiego mini lasku jest podobno sklep firmowy, ale
tam już daaaawno nie byłam, więc pewności nie mam co tam jest.

a jak byś potrzebowała dzianiny kiedyś, to tylko w sklepie firmowym
zakładów Teofilów na Szparagowej, niedaleko Carefura ( na Bałutach)

Pozdrawiam
Kasia

3. Data: 2005-07-22 14:27:54

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> rejony) i nic więcej nie zauważyłam ;(
>
> Jest też sklep na Zachodniej między Lutomierską a Zachodnią, dużo tam różnej
elany i wełny, warto tam wejść bo i wybór spory i naprawdę niedrogo
pozdrawiam
Tadela

4. Data: 2005-07-23 07:20:30

Od: "Przyklejka>" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@g...pl> napisał
> elany i wełny, warto tam wejść bo i wybór spory i naprawdę niedrogo

chyba na Zachodniej pomiędzy Limanowskiego a Lutomierską ;)
idąc od Limanowskiego po lewej stronie

Kasia

5. Data: 2005-07-23 17:40:59

Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki jak udadzą się łowy dam znać co znalazłam i co z teg wyszło :)
pzdr.
Mampka

6. Data: 2005-07-28 16:49:38

Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na Piotrkowskiej
chyba na kawałku między Rewolucji a Jaracza

pozdrawiam z Łodzi
Iza

[xxx] zamiana mulin - prosze o pomoc
bawełny i lny w Lublinie???