Re: 7ya jest ratunek!!!!

1. Data: 2005-07-21 18:26:05

Temat: Re: 7ya jest ratunek!!!!
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nic nie rozumiem, bo u mnie działa wszystko i to na różnych komputerach.
>wszystkei trzy sa wlasnoscia informatykow, maja jednoczesnie linuxa i
winde.
>Sprawdzilam opere, mozille i FireFoxa/ IE nie ma :) otwieraja sie duze
>obrazki, otwieraja sie jako jpg, zapisac mozna jako jpg. Po zapisaniu mozna
>spokojnie otworzyc...
>
>Może po prostu w waszych kompach co się dzieje - winde tzreba od czasu do
>czasu przeczyscic, przegladarki tez czasem sie wieszaja i nie ma zmiluj...

Dokładnie! Problemy mogą mieć zwłaszcza osoby z "dziwną" konfiguracją kompa.
Wiadomo, ze sprzęty mniej "zadbane" lub starsze będą sprawiać więcej
"niespodzianek"
Proponuję poza tym na przyszłość (metoda sprawdzone na innych grupach) w
postach pt. "nie działa mi..." odnośnie komputerów oczywiście - pisać
dokładną konfigurację kompa, czyli :
-jaki windows (i kiedy instalowany)
-jaka przeglądarka
-jakie programy antyrobalowe
-ile RAM-u
-jakie łącze (neo, osiedlówka, radiówka...)
itp.
Pozwoli to szybciej zorientować się gdzie może leżeć problem.

--
Moolinea