[OT] Mimo wszystko

1. Data: 2004-03-22 15:44:27

Temat: [OT] Mimo wszystko
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo wszystko, jesteście jednak najlepszą grupą.
Najfajniejszą.
Najbardziej zgodną z tematem i ciekawą.

Ot, tak chcialam Wam tylko o tym powiedzieć :)

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-03-22 15:55:56

Temat: Re: [OT] Mimo wszystko
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:c3n1ji$je1$1@inews.gazeta.pl...
> Mimo wszystko, jesteście jednak najlepszą grupą.
> Najfajniejszą.
> Najbardziej zgodną z tematem i ciekawą.

Noo, ja też tak myślę. Mimo wszystko :)
A.

1. Data: 2004-03-22 16:35:51

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn wrote:

> Mimo wszystko, jesteście jednak najlepszą grupą.
> Najfajniejszą.
> Najbardziej zgodną z tematem i ciekawą.

Rozumiem, ze znasz _wszystkie_ grupy.
A atrakcyjnosc (ciekawosc) jest czyms bardzo subiektywnym.

Moim zdaniem zabraklo w Twoim poscie "MSZ" czy tez "IMHO".

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza, nielubiacy kategorycznych ocen i prawd objawionych

1. Data: 2004-03-22 17:08:39

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Le lun 22/03/2004 ? 17:35, Lukasz Madeksza a écrit :

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Lukasz Madeksza, nielubiacy kategorycznych ocen i prawd objawionych

A ja nie lubie czepiactwa i malkontenctwa. Czy w imie poprawnosci
politycznej, przy zdaniu "melony sa slodkie" tez mam dodac "IMHO"? A
poza tym to byl komplement, to juz i przy komplementach trzeba sie
obrazac?

Kot, ktory nieskromnie uwaza, ze jest sliczny i swietnie gotuje

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-22 17:08:46

Od: "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

In news:c3n1ji$je1$1@inews.gazeta.pl,
Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> typed:
> Mimo wszystko, jesteście jednak najlepszą grupą.

Znam lepsze.

> Najfajniejszą.

I fajniejsze.

> Najbardziej zgodną z tematem

Bardziej zgodne z tematem.

> i ciekawą.

I ciekawsze.

Więc: Po czym wnosisz?

K.

1. Data: 2004-03-22 19:19:20

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c3n1ji$je1$1@inews.gazeta.pl> Kinga_'Słowotok'_Macyszyn wrote:
> Mimo wszystko, jesteście jednak najlepszą grupą.
> Najfajniejszą.
> Najbardziej zgodną z tematem i ciekawą.

Kiedyś to to była grupa. Teraz to już całkiem nie to.

Władysław

1. Data: 2004-03-22 19:56:01

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś to to była grupa. Teraz to już całkiem nie to.
>
> Władysław

Mało się odzywam ale popieram, kiedyś...
Ale tu przynajmniej można się odezwać, zapytać i znajdzie się jakąś
duszyczka która odpowie a nie odeśle do gooooogle itp.

Aneta

1. Data: 2004-03-22 20:03:20

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najfajniejszą.
> Najbardziej zgodną z tematem i ciekawą.
>

> Ot, tak chcialam Wam tylko o tym powiedzieć :)

DZIĘ - KU - JE - MY. Ale dlaczego mimo wszystko???
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-03-22 20:04:26

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś to to była grupa.  Teraz to już całkiem nie to.
>
> Władysław
Nie badź takim malkontentem. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-03-22 23:08:12

Od: Zbigniew Pieciul <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> "Zawsze przed wojna lepiej bylo"
> (od Srednowiecza ludzie to powtarzaja...)

to brzmi troche jak amerykanskie powiedzonko o trawie, ktora wydaje sie
zawsze zielensza u sasiada, niz przed wlasnym domem... No i jeszcze --
'jaka okropna jest ta dzisiejsza mlodziez, mysmy byli zupelnie inni'...

;-)

jak inaczej nazwać dzbanuszek do mleka lub śmietanki
pesto
Biszkopt z mikrofali.
gdzie w Warszawie??
[Pascal] jerkowane mieso