[OT] Powitanie

1. Data: 2001-12-28 19:15:11

Temat: [OT] Powitanie
Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pownikiem powiecie, ze gledze ale chcialbym przypomniec, zanim dyskusje
nt roznych diet rozgrzeja dyskutantow do czerwonosci, o malej ale jakze
pomocnej rzeczy... o prefiksie diety, o ktorej mowa.

Osobiscie jestem zwolennikiem diety smacznej [DS], czyli zarowno nie
stronie od dobrego boczku (coraz ciezej cos takiego znalesc), tudziez
dobrze wywedzonej kielbasy 'wiejskiej' (to juz wogole nie do zdobycia
w sklepach) jak rowniez dan wloskich lub chinskich...
Nie bede wspominal o karpiu, szczupaku lub pstragu na rozne sposoby :)

Noworocznie pozdrawiam
--
Andrzej Stypula
a...@a...krakow.pl

2. Data: 2002-01-01 09:48:33

Temat: Odp: [OT] Powitanie
Od: "Fifek" <f...@k...ichpw.zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

A o! Popieram...

--
Pozdrowionka
Fifek (Rafał z Zabrza)
> [...]
> Andrzej Stypula
> a...@a...krakow.pl
> PGP6.5.8 id: C0C45A43 #### Linux user #139673 ##########################

pozdrowienia z Lublina
INFO: lista dyskusyjna pl-misc-dieta
Szukam diety przy schorzeniach wątroby.
DIeta optymalna