Szukam diety przy schorzeniach wątroby.

1. Data: 2001-12-28 13:44:34

Temat: Szukam diety przy schorzeniach wątroby.
Od: "ERYKS" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam diety przy schorzeniach wątroby.

2. Data: 2001-12-29 16:04:21

Temat: Re: Szukam diety przy schorzeniach wątroby.
Od: "optymaln.republika.pl" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam dietę optymalną.
Informacje na stronie http://optymaln.republika.pl

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia
Wiesław Kaniowski
http://optymaln.republika.pl

3. Data: 2001-12-29 18:15:55

Od: "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ERYKS <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0i9uf$rfk$1...@n...tpi.pl...
> Szukam diety przy schorzeniach wątroby.

Jeśli interesuje Pana kontakt z osobami stosującymi Żywienie Optymalne to
listę oddziałów Stowarzyszenia i kontaktów znajdzie Pan na stronie
http://www.optymalni.w.pl podstrona "Adresy. kontakty"
Żurek Janusz

4. Data: 2001-12-29 21:18:13

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona o nazwie optymaln.republika.pl naskrobała:

> Polecam dietę optymalną.
> Informacje na stronie http://optymaln.republika.pl

A ja dla odmiany radzę się zdrowo odżywiać.
Informacje na dziesiątkach stron w internecie m.in:
http://wegetarianizm.gery.pl
http://faq.vege.pl
http://free.polbox.pl/s/simon21/
http://www.wegetarianizm.hg.pl

i na grupie dyskusyjnej:

a wszystkie ważne linki: http://www.vege.pl

--
Yano
[Człowiek bez religii jest jak ryba bez roweru]

5. Data: 2001-12-30 00:22:19

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ERYKS" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Szukam diety przy schorzeniach wątroby.

Dzieki temu, ze tluszcz wchłaniany przez jelita płynie z limfą prosto do
serca a tym samym omija wątrobę to dieta niskoweglowodanowo-niskobialkowo i
wysokotluszczowa jest dla tego organu najbardziej wskazana. Wszystkie tkanki
szybko wychwytują tluszcze z plynacej krwi i one do watroby prawie nie
trafiają.
Inaczej jest z cukrem i bialkiem. One zyla wrotną płyną z jelit do wątroby,
która to musi się nimi zająć, zeby utrzymac na odpowiednim poziomie stezenie
glukozy i aminokwasow we krwi.
To zmusza wątrobę do wyteżonej pracy.

Pozdrawiam
Jacek

6. Data: 2001-12-31 07:05:01

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam diety przy schorzeniach wątroby.

Mój kontakt z Dietą Optymalną zaczął się od przypadkowego spotkania z
kobietą , która się wyleczyła z marskości wątroby...

Ma komputer i czasem do siebie piszemy ale na newsy się nie zapędza :-(

"Jadarek" - Dariusz Kral

7. Data: 2001-12-31 12:54:00

Od: "wilicki tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> Jeśli interesuje Pana kontakt z osobami stosującymi Żywienie Optymalne to
> listę oddziałów Stowarzyszenia i kontaktów znajdzie Pan na stronie

proponuję nie kontaktować się z optymalnymi, zniszczy Pan sobie zdrowie...

tomek

8. Data: 2001-12-31 12:56:13

Od: "wilicki tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
wątroby,
> która to musi się nimi zająć, zeby utrzymac na odpowiednim poziomie

a co z wydzielaniem żółci koniecznej do rozłożenia tłuszczu? I co z innymi
substancjami toksycznymi które musi wychwytywać wątroba a które są zawarte w
produktach tłustych?

tomek

9. Data: 2001-12-31 16:27:53

Od: "wilicki tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mój kontakt z Dietą Optymalną zaczął się od przypadkowego spotkania z
> kobietą , która się wyleczyła z marskości wątroby...

można prosic o szczegóły? sprawa zakrawa na przełom w medycynie, jako że
marskość wątroby = obumarcie sporej części tegoż organu. proces ten jest
nieodwracalny.

tomek

10. Data: 2001-12-31 21:17:55

Od: "optymaln.republika.pl" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też znam tę kobietę. Żyje, chodzi, jest zdrowa i nie wygląda na to, żeby
miała zaraz umrzeć, jak to głosi oficjalna medycyna. Szczegółów szukaj w
książkach dra Kwaśniewskiego.

--
Pozdrawiam - Wiesław Kaniowski
http://optymaln.republika.pl