Nareszcie!

1. Data: 2001-12-27 11:36:46

Temat: Nareszcie!
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich swiatecznie i noworocznie. Sledzilam ciezkie losy powstania
grupy, gdy juz grupa powstala to ... musialam zmienic kompa. No, ale teraz
juz jestem i mam nadzieje, ze uda mi sie w miare systematycznie Was czytac i
czasami cos napisac.
A propos Swiat i Nowego Roku. Czy i co przyszykowaliscie cos dietetycznego
na to wielkie obzarstwo?
pozdr. Wilma

2. Data: 2001-12-29 12:46:21

Temat: Re: Nareszcie!
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasami cos napisac.
> A propos Swiat i Nowego Roku. Czy i co przyszykowaliscie cos dietetycznego
Hejeczka Wilmo Droga!!!!
Czy my się gdzies juz nie spotkalismy??? Czy pl.rec.kuchnia w biodra
zaczyna Ci wchodzic ;)))))
Pozdrawiam goraco.
--
Deuter
d...@p...onet.pl

3. Data: 2002-01-04 09:30:24

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deuter" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hejeczka Wilmo Droga!!!!
> Czy my się gdzies juz nie spotkalismy??? Czy pl.rec.kuchnia w biodra
> zaczyna Ci wchodzic ;)))))
> Pozdrawiam goraco.

Witaj w Nowym Roku.
Sama, gdybym mogla to jadlabym na sniadanie, obiad i kolacje tylko golonke
;o), ale niestety los sprawil, ze interesuje sie dieta - zwlaszcza ta dla
cukrzykow. Stad i tu moja obecnosc, a Twoje zainteresowania to? ..... hehehe
...."bioderka"? ;o)
pozdr. Wilma

4. Data: 2002-01-04 16:44:57

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;o), ale niestety los sprawil, ze interesuje sie dieta - zwlaszcza ta dla
> cukrzykow. Stad i tu moja obecnosc, a Twoje zainteresowania to? .....

Witaj!
A ja wrecz przeciwnie - na sniadanie, obiad i kolacje marchewka ;))) (prawie
9 lat na wegetarianskiej diecie).
Troche sie zaniedbalem ostatnio - Swieta, Nowy Rok i pl.rec.kuchnia troche
mnie zaokraglily ;o)
Zagladam sobie wiec od czasu do czasu, moze czegos ciekawego sie dowiem.
Pzdr.
--
Deuter
d...@p...onet.pl

witam
Czy to mozliwe ?
Rezultaty
Żywienie optymalne
"Food for life" - kultowa ksiazka o diecie