"Food for life" - kultowa ksiazka o diecie

1. Data: 2001-12-26 06:44:52

Temat: "Food for life" - kultowa ksiazka o diecie
Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od niedawna w sprzedaży w Polsce znajduje się pewna niesamowita książka o
zdrowej diecie: "Food for life". Dziełu temu patronuje Lekarski Komitet
Odpowiedzialnej Medycyny (PCRM) - ciało to, wraz z innymi, pełni taką rolę
w Ameryce jak Instytut Żywności i Żywienia w Polsce.

autor: Neal Barnard
tytuł polski: "Uciec przed chorobą"
tytuł oryginału: "Food for Life"
wydawnictwo: Książka i Wiedza, Lipiec 2001
ISBN: 83-05-13181-5
liczba stron: 375

Zerknijcie na opisy:

link do książki:
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=205848&zet=
cena 28zł

w oryginale:
http://pcrm.safeshopper.com/8/29.htm?791

więcej o PCRM:
http://www.seva.obywatel.pl/vege/pcrm.html

--
Yano
[Człowiek bez religii jest jak ryba bez roweru]

2. Data: 2001-12-29 15:19:42

Temat: Re: "Food for life" - kultowa ksiazka o diecie
Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yano" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> tytuł polski: "Uciec przed chorobą"
> tytuł oryginału: "Food for Life"
> wydawnictwo: Książka i Wiedza, Lipiec 2001

No i żeby było ciekawiej, to może jeszcze przeczytacie to? :

http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=619832
&dzial=010600

Pozdrawiam
Krystyna *Opty*

3. Data: 2001-12-29 21:03:10

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona o nazwie Krystyna *Opty* naskrobała:

> No i żeby było ciekawiej, to może jeszcze przeczytacie to? :
>
> http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=619832
&dzial=010600

ten artykuł tylko opisuje wyjštek potwierdajšcy regułę że tłuse żarcie to
główna przyczyna chorób cywilizacyjnych. Żeby nie zaszdzkodziło to trzeba
"stale niedojadać i przemierzać piechotą co najmniej 20 km dziennie".

Dodatkowo na końcu artykułu jest napsiane: "Innym wyjaśnieniem tego
fenomenu mógłby być unikalny "garnitur genetyczny" tego afrykańskiego
plemienia."

Innymi słowy: dieta "optymalna" jest otymalna tylko dla plemienia Fulanów z
Nigerii.

4. Data: 2002-01-03 17:06:14

Temat: Odp: "Food for life" - kultowa ksiazka o diecie
Od: "Tomasz Denysiuk" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś nie moge jej znaleźć w księgarniach, chyba przyjdzie ją zamówić na
sieci. Mam nadzieje że jest ciekawa i dobra.
Użytkownik Krystyna *Opty* <k...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a0kn3b$4kp$...@n...onet.pl...

5. Data: 2002-01-03 22:22:39

Od: gzyra <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Denysiuk wrote:

> Coś nie moge jej znaleźć w księgarniach, chyba przyjdzie ją zamówić na
> sieci. Mam nadzieje że jest ciekawa i dobra.

W Wawie jest do kupienia w sklepiku koło Baru Vega. A pewnie i w
firmowej księgarni KIW. Ale nie wiem czyś z Wawy...

pozdro,
de

6. Data: 2002-01-03 22:31:44

Od: "Tomasz Denysiuk" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety z prowincji czyli Lublina . Ale w stolicy pobieram nauki także nie
będzie problemu z kupnem. Tylko gdzie jest firmowa księgarnia KIW i bar
wega? Dzięki za informacje.
deny
Użytkownik gzyra <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...

7. Data: 2002-01-05 21:44:01

Od: gzyra <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Denysiuk wrote:

> Tylko gdzie jest firmowa księgarnia KIW i bar wega?

Księgarnia KiW: W-wa ul. Smolna 13

BAr Vega: na tyłach Kina Femina przy skrzyżowaniu Al. Solidarności i
Jana Pawła II

> Dzięki za informacje.

Na zdrowie.

gzyra

Pytanie: Ilu uzytkownikow listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarowki?
HEHEH
pytanie?
dieta kliniki Mayo
dobra dieta.