Żywienie optymalne

1. Data: 2001-12-26 17:00:12

Temat: Żywienie optymalne
Od: "optymaln.republika.pl" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś nie wie co to takiego dieta optymalna to zapraszam na stronę
http://optymaln.republika.pl

2. Data: 2002-01-04 05:24:17

Temat: Re: Żywienie optymalne
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik optymaln.republika.pl <o...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a0cvnl$5m9$...@n...tpi.pl...
> Jeśli ktoś nie wie co to takiego dieta optymalna to zapraszam na stronę
> http://optymaln.republika.pl

wszedłem na www.optymalni.com

wesoło...jedziemy:

Wegetarianie, z powodu określonej czynności mózgów spowodowanych ich dietą,
nie mogą wiedzieć, a mogą tylko wierzyć lub mieć poglądy. Jeśli wierzą, to
powinni wierzyć w to co mówił o wegetarianach jeden z największych ojców
Kościoła., święty Augustyn:

"Wegetarianizm należy potępić jako bezbożne kacerskie przekonanie"

czyli o albrecie einsteinie, leonardo da vincim..

Gdy człowiek czuje się dobrze po wypiciu 1 litra kawy na dzień, to może
sobie tę kawę pić. Organizm przy żywieniu optymalnym łatwo dostosowuje się
do tej ilości kawy i wówczas nie szkodzi mu ona.

Żywienie optymalne przyczynowo zmienia chemię mózgu na prawidłową, ta chemia
umożliwia przebudowę dotychczas źle zbudowanych i źle zasilanych nadajników
i odbiorników radiowych ( które znajdują się w każdej komórce) tak, aby
mogły one działać prawidłowo, czyli zgodnie z interesem gatunku ludzkiego

Dlatego uprzejmie proszę tych optymalnych, którzy mogą przekazać dowolną
sumę na konto Stowarzyszenia, o dokonanie wpłaty na konto : PKO BP Oddz.
Jaworzno nr
konta 10202414-595463-270-1. Tak trzeba. Ja sam wpłaciłem 1500 zł, a moja
żona 1000 zł. Gdy Stowarzyszenie zbierze odpowiednie środki będzie mogło
kupić przynajmniej na początek jedno sanatorium i otworzyć zakład leczenia
stacjonarnego. Tysiące chorych z całego świata chce przyjeżdżać do Polski na
leczenie stacjonarne w Arkadiach.

Od czasów popełnienia przez ludzi tak zwanego grzechu pierworodnego
wszystkie ludzkie dusze były nieprawidłowo zbudowane i źle zasilane. Były i
są. Jedynym wyjątkiem są optymalni, po dłuższym okresie stosowania żywienia
optymalnego.

Dzięki diecie rabinów cała tłustość, wątroba, nerki nieco mięsa, wiedza
zgromadzona przez ludzkość została w znacznym stopniu przechowywana i
przekazana potomnym. Jest to wiedza na razie potencjalna, gdyż nie może być
zrozumiała dla ludzi, którzy odżywiają się inaczej, niż odżywiali się
autorzy Biblii. Wiedza ta stałe się dostępna dla ludzi stosujących żywienie
optymalne, podobnie jak zrozumiałą dla nich staje się wiedza zgromadzona
przez wiedzących - Staszica, Sedlaka i paru

Oddolne zorganizowanie się w Stowarzyszeniu Bractw Optymalnych, które ma
za cel główny dobro całego Narodu dowodzi, że stosujący żywienie optymalne
nie widzą możliwości skutecznego działania w istniejących partiach i innych
strukturach, gdyż wiedzą, jak postępować należy.

Dawniejsi uczeni w Sumerze, czy w starożytnym Egipcie, czy autorzy Biblii
mieli znacznie bardziej sprawnie działające umysły niż to jest u
współczesnych. Rozumnie szukali i - znajdowali, mimo że nie znali biochemii,
ani składu chemicznego produktów spożywczych, ani składu chemicznego i
potrzeb ciała człowieka. Gdy nie wiedzieli, potrafili wykonać i wykonali
doświadczenia, z których umieli wyciągnąć słuszne wnioski. Tylko na
podstawie takich doświadczeń mogli bezbłędnie wskazać na jabłko jako symbol
produktu najbardziej dla człowieka szkodliwego, aczkolwiek są przekazy inne,
które za taki owoc uważają gruszkę

Przy najmniejszym nakładzie energii trzeba z każdego hektara wytwarzać
możliwie dużo azotu w związkach najbardziej chemicznie zbliżonych do składu,
a zatem i potrzeb ciała ludzkiego i możliwie dużo wodoru w związkach, z
których organizm ludzki ten wodór może spalić. Zawartość białka w jabłkach
(pestki) jest minimalna i nie jest ono chemicznie zbliżone do białek

dość tego...sorry za spamm, ale moim skromnym zdaniem było warto

hihihihihihi

tomek

3. Data: 2002-01-04 12:41:44

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

> "Wegetarianizm należy potępić jako bezbożne kacerskie przekonanie"
>
> czyli o albrecie einsteinie, leonardo da vincim..

Ja tylko w kwestii formalnej: Albert Einstein nie był wegetarianinem.

4. Data: 2002-01-04 16:34:40

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona o nazwie Marta naskrobała:

> Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

> Ja tylko w kwestii formalnej: Albert Einstein nie był wegetarianinem.

a Diogenes, Owidiusz, Plutarch, Pitagoras, Seneka, Sokrates, Platon, Martin
Luther, Voltaire, Gandhi, William Blake, Darwin, Edison, Kafka, Milton,
Rousseau, Newton, George Bernard Shaw, Peter Singer, Tesla, Tołstoj, Mark
Twain... ? Też nie byli wegetarianami?

--
Yano
http://www.vege.pl

5. Data: 2002-01-04 16:45:04

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1474v$5e3$...@s...icm.edu.pl...
> Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

> Ja tylko w kwestii formalnej: Albert Einstein nie był wegetarianinem.

uhhh... to czego wszędzie piszą że był? zapytam dziś znajomej

tomek

6. Data: 2002-01-05 17:35:30

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Wilicki" <t...@w...pl> wrote in news:3c361f5b@news.vogel.pl:

> uhhh... to czego wszędzie piszą że był? zapytam dziś znajomej

Często też piszą, że Hitler był (a nie był). Była kiedyś fajna
stronka ze sprostowaniami, jak to było naprawdę, ale adresu nie
zachowałem. :-(

--
/**** There are many ways to get what you want ****\
***** I use the best I use the rest *****

7. Data: 2002-01-05 18:06:26

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leczenie stacjonarne w Arkadiach.
>

> dość tego...sorry za spamm, ale moim skromnym zdaniem było warto

Witam,to tak dla rownowagi zebys wiedzial jak nalezy finasowac wege!!!!!!
http://www.zb.eco.pl/dotacje.htm

krzysztof
DOzdrowka

8. Data: 2002-01-05 18:24:27

Od: Jakub (mick3y) Mikusek <m...@t...samael.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl popełnił(a?) co następuje:

> Witam,to tak dla rownowagi zebys wiedzial jak nalezy finasowac wege!!!!!!
> http://www.zb.eco.pl/dotacje.htm

Nie znalazłem na stronie słowa 'vege' ani 'wege'. Nawet wzmianki
o wegetarianiźmie.

pozdrawiam
mick3y

9. Data: 2002-01-05 18:53:53

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> c...@p...onet.pl popełnił(a?) co następuje:

> Nie znalazłem na stronie słowa 'vege' ani 'wege'. Nawet wzmianki
> o wegetarianiźmie.
>
> pozdrawiam
> mick3y

Witam,sprawdz "strone glowna".
pozdrawiam
Krzysztof
DOzdrowka

10. Data: 2002-01-07 15:45:56

Temat: Odp: Żywienie optymalne
Od: "Barbara Tomaszewska" <b...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yano <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@2...25.200.
9...
> [...]
> Luther, Voltaire, Gandhi, William Blake, Darwin, Edison, Kafka, Milton,
> Rousseau, Newton, George Bernard Shaw, Peter Singer, Tesla, Tołstoj, Mark

Adolf Hitler też był.

Basia

"Food for life" - kultowa ksiazka o diecie
Pytanie: Ilu uzytkownikow listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarowki?
HEHEH
pytanie?
dieta kliniki Mayo