Rezultaty

1. Data: 2001-12-26 18:43:23

Temat: Rezultaty
Od: "Raf" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to duzo czy malo. We wrzesniu wazylem 105kg, teraz 80. Przez 3
miesiace 25 kg przy wzroscie 187 czy to duzo czy nie?
Znajomi mowia mi, ze to moze byc niebezpieczne, ze za duzo (bo na samym
poczatku ubytek masy byl duzy, teraz jest coraz wolniej), ze miesien sercowy
sie oslabia i tez sie zmniejsza. Co Wy na to?
Czy przy moim wzroscie (187cm) taka waga (ok. 80) jest ok?
Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2001-12-30 11:33:56

Temat: Re: Rezultaty
Od: "Obcy" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sercowy
> sie oslabia i tez sie zmniejsza. Co Wy na to?
> Czy przy moim wzroscie (187cm) taka waga (ok. 80) jest ok?

Waga nie ma nic do rzeczy. Trzeba by Cie zobaczyc i ocenic jaka masz
procentowa zawartosc tluszczu w organizmie.
Miesnie, ktore sa bardzo pozytywne dla naszego zdrowia waza duzo, a
tluszcz wazy mniej. Zatem pytanie o wage jest troche nieporozumieniem.
Waga sie nie liczy. Licza sie proporcje miedzy miesniami a tluszczem.

Nawet wazac 105 kg przy twoim wzroscie ( ja mam 190 i waze 100 kg) ale
bedac sportowcem i trenujac amatorsko i naturalnie od kilku lat na
silowni jest to waga jak najbardziej prawidlowa i pozadana. Oczywiscie
pod warunkiem ze jest to waga umiesnionego zdrowego sportowca, a nie
otluszczonego nieuprawiajacego zadnego sportu czlowieka.

Zawsze smiac mi sie chce gdy ludzie zwracaja uwage na wage.... waga to
klamstwo. Liczy sie tylko % zawartosc tluszczu.

Pozdrawiam
Andrzej

3. Data: 2001-12-30 19:16:36

Od: "Raf" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zawsze smiac mi sie chce gdy ludzie zwracaja uwage na wage.... waga to
> klamstwo. Liczy sie tylko % zawartosc tluszczu.

Tak, ale wage latwo zmierzyc. Jak ocenisz jednak zawartosc tluszczu, proporc
je miesni do tluszczu?
Pozdrawiam
Rafal

4. Data: 2001-12-30 21:19:18

Od: "Obcy" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ale wage latwo zmierzyc. Jak ocenisz jednak zawartosc tluszczu,
proporc
> je miesni do tluszczu?

Faktycznie, mierzac wage dosc latwo mozna oszacowac wzrost tkanki
tluszczowej, ale TYLKO pod warunkiem, ze nie uprawiamy sportu.
Jak jest sie biernym i ma sie duzy nadmierny apetyt a waga rosnie to
mozna byc pewnym ze wzrost to wzrost glownie w tluszczu...

A metody pomiaru procentowej zawartosci tluszczu sa rozne, niekltore
skomplikowane, laboratoiryjne a inne prostsze.
poszukaj informacji w sieci, proponuje na poczatek:
http://www.zdrowieiuroda.pl/pomiar_tluszczu.htm
albo http://www.fit.pl/fitness_test.htm

sporo informacji jest na stronach amerykanskich, nie mam linkow ale
kiedys sporo o tym czytalem. wpisz do wyszukiwarki np:
body fat, percentage of fat in the body, itp

Pozdrawiam
Obcy

5. Data: 2002-01-09 21:57:48

Od: l.eh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Raf" <j...@o...pl> skribis:

>Tak, ale wage latwo zmierzyc. Jak ocenisz jednak zawartosc tluszczu, proporc
>je miesni do tluszczu?

Mozna wzucic do wody i zobaczyc czy sie unosi.

:))

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

Żywienie optymalne
"Food for life" - kultowa ksiazka o diecie
Pytanie: Ilu uzytkownikow listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarowki?
HEHEH
pytanie?