dieta kliniki Mayo

1. Data: 2001-12-24 13:51:16

Temat: dieta kliniki Mayo
Od: "AnnaMaria" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
nareszcie coś dla nas

bezskutecznie poszukuję tej diety.pamiętam że było coś z jajkami, rano kawa
i nic.
parę lat temu stosowałam i schudłam rewelacyjnie 7 kg w 10 dni ale dietę
przy przeprowadzce zgubiłam i teraz tyję.
Jeżeli ktoś coś takiego ma będę bardzo wdzięczna za przysłanie.

WESOŁYCH I SMACZNYCH ŚWIĄT
życzy
trochę za obfita
AMC

2. Data: 2001-12-24 21:43:14

Temat: Re: dieta kliniki Mayo
Od: nicsam <n...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

tis+o?dsvf

3. Data: 2001-12-25 00:56:18

Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaMaria" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

> parę lat temu stosowałam i schudłam rewelacyjnie 7 kg w 10 dni ale dietę
> przy przeprowadzce zgubiłam i teraz tyję.
> Jeżeli ktoś coś takiego ma będę bardzo wdzięczna za przysłanie.

Schudniecie 7 kg w 10 dni oznacza tylko jedno - zrzucenie wody, ktora potem
powraca. 70 dkg dziennie to rownowaznik ok. 4500 kalorii, czyli 5 godzin
joggingu (niewykonalne).
Dobre tempo chudniecia to deficyt kalorii rzedu 1000. Daje to 15 dkg
dziennie, czyli 4,5 kilo miesiecznie. Zdrowe chudniecie to spozycie 1500
kalorii (mozna sie najesc warzyw i owocow) i nieco dodatkowego ruchu
zwiekszajacego dzienny wydatek energetyczny do 2500 kalorii. Dzieki temu
czlowiek nie mysli caly dzien o tym, ze jest glodny. :-)
PW

4. Data: 2001-12-25 20:56:36

Od: Daniel Jakubowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia "Pawel Wimmer" <w...@p...com> napisał(a):

> [...]
>zwiekszajacego dzienny wydatek energetyczny do 2500 kalorii. Dzieki temu
>czlowiek nie mysli caly dzien o tym, ze jest glodny. :-)

twoja wszechstronnosc mnie zadziwia :)
--
_________________________
Pozdrawiam

5. Data: 2001-12-26 00:41:32

Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Daniel Jakubowski" <d...@w...pl> wrote in message

> twoja wszechstronnosc mnie zadziwia :)

Przymusowa. Zawsze walczylem z kilogramami, a mialem zwyczaj "naukowego"
podchodzenia do rzeczywistości :-)))
PW

6. Data: 2001-12-26 16:22:59

Od: "AnnaMaria" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dyskusja długa ale nie na temat
wszystkie cudowne diety są niezdrowe ale ja takiej potrzebuję.
dieta kilniki miała jedną zaletę i jedną wadę wada - jest trochę droga
zaleta mało przy niej roboty.
CZY KTOŚ JĄ MA ?

pozdro
AMC

7. Data: 2001-12-28 08:58:57

Od: "ALF" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Wimmer" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
potem
> powraca. 70 dkg dziennie to rownowaznik ok. 4500 kalorii, czyli 5 godzin

a nie ok. 6000 kalorii ? przeciez chudniecie oznacza spalanie glownie
wlasnego tluszczu

8. Data: 2001-12-28 13:47:26

Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ALF" <z...@a...pl> napisał w wiadomości

> a nie ok. 6000 kalorii ? przeciez chudniecie oznacza spalanie glownie
> wlasnego tluszczu

6000 to kilo sadla.
PW

9. Data: 2001-12-29 12:43:06

Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dyskusja długa ale nie na temat
> wszystkie cudowne diety są niezdrowe ale ja takiej potrzebuję.
Zapomnialas dodac, ze dzialaja na krotka mete.

> dieta kilniki miała jedną zaletę i jedną wadę wada - jest trochę droga
> zaleta mało przy niej roboty.
No tak, wszyscy mysla tylko o tym, by szybko, bezbolesnie schudnac.
A moze troszke wysilku, co?

Pozdrowka
M.

dobra dieta.